26 april 2007

just idag känns det som om jag bara vill gå under jorden. har hur mycket pluggande som helst, men har varken lust eller ork till att ta itu med det. mina betyg kommer verkligen inte vara tillfreddsställande när jag tar studenten, men jag får ta itu med det senare. just nu måste jag verkligen fokusera på det som är viktigt i mitt liv. självklart är utbildning viktigt, men för tillfället har jag så mycket andra saker att tänka på.

i morse vaknade jag upp underbart. sen åkte jag till center syd och shoppade. faktiskt riktigt trevligt. dagens fynd bestod av: tre par trosor, ett par solglasögon och två pannband. egentligen var det meningen att jag skulle titta på en tröja till valborg, men det brukar ju bli så, att när man är ute efter ngt speciellt så blir det allt annat än just det. haha.

annat som händer idag är väl att rummet ska städas. mamma blir galen på mig om det ser lika hemskt ut när hon kommer hem från jobbet.

sen ikväll ska jag väl iväg antar jag, vet inte om det blir till lund eller om det blir fotbollsträning. borde faktiskt träna, men det är så mycket annat som händer just nu att det inte riktigt finns tid över till det alltid. kan ju ändå inte spela match i helgen pga alla mina dömningar så jag missar nog inte så mkt. men det är viktigt ändå, vi får se hur det blir senare i eftermiddag. :)

hade tänkt bränna en ny skiva att ha i bilen också. alla dem andra kan man utan och innan vid det här laget. det börjar bli lite långtråkigt. stereon behöver lite nytt och fräscht innehåll!

nu ikväll blir det bois med aki och mattias. :)

du är så jävla fin...

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0