29 april 2007

vilken helt jävla underbar dag det har varit. vaknade upp underbart i morse, åt frukost och var taggad till tusen. skulle iväg till helsingborg och olympiafältet och döma Croatia Hbg - Tågarps AIK, reservlagen. trodde typ att det skulle bli värsta matchen med mycket kaxiga spelare och gnäll osv. jag hade kontrollant som var och tittade på mej när jag dömde också, Klasse Clevsäter var och tittade. han är riktigt trevlig och duktig. skönt att det var just han och ingen annan. innan matchen var jag riktigt jävla nervös.
men det gick så grymt bra. han sa att jag hade en mycket ovanligt låg felprocent i matchen. det mesta var mycket bra. han var riktigt imponerad av mig. fan, blev så jävla stolt över mig själv! eventuellt ska jag ju döma pojkallsvenskan snart också, visserligen bara som AD, men ändå! det är hyffsat stort ändå! :)
Klasse skulle ringa direkt till Kurt (min domarchef) och berätta hur det gick. lär väl få samtal från skånes fotbollsförbund och Kurt imorgon.

sen var det att sticka till center syd efteråt och handla en tröja och ett skärp till imorgon. ska ta kort på morgondagens outfit så alla får se. grymt fint kommer det blir. :)

sen var det jobb som gällde. hade sjukt mkt att göra idag. serveringen full hela kvällen och skit. riktigt stressigt, var försenade med många beställningar och så. men det gick bra till slut ändå! marie (min frisör) var uppe och käkade med sin familj ocskå. passade på att prata med henne om klipptid. ska ringa henne på tisdag och få tid sista veckan innan studenten, sen skulle jag komma 06.30 på själva studentdagen också så hon kunde göra vid det. så jävla snällt, hon öppnar ju inte förrän nio egentligen. :)

imorgon blir det grillning och tivoli med mina flickor; Beccs, Sandra och kanske Adina och Vicki. :) så jävla roligt det ska bli istället. ska sjunga kareoke och så här hemma och förfesta och lite så. mina föräldrar är uppe i husvagnen såå! :)

detta är verkligen den underbaraste dagen på mycket länge!

nu ska jag snart ringa min fina vän anders!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0