Stehags aif - Maglasäte if 17/6

hemskt var det, på vägen dit fick jag sån satans akut mensvärk. jag hade så ont att jag knappt kunde gå. jag vet inte ens hur det var möjligt för mig att genomföra matchen.
men den var så otroligt hjälpsamma och mänskliga när jag kom fram, ordnade alvedon till mig osv. sen gick matchen ganska bra faktiskt, och tur är väl det.

det var inte någon svårdömd match direkt, inget gnäll alls varken från spelare eller ledare. men jag tror inte att gjorde speciellt många misstag heller. jag lyckades hålla matchen på en nivå som spelarna klarade av och jag behövde inte blåsa onödigt mycket i pipan och jag behövde inte en enda gång ta upp korten, och det var verkligen matchens karaktär som såg ut så.

både i halvlek och under matchens gång försäkrade sig maglasätes ledare om att det var okej med min mage. och det var mkt fint gjort. all heder till maglasäte if, och ledaren för P16!

tidigare i år dömde jag samma match, fast nu hade ju serien vänt, då spelades den i maglasäte. hemmalaget maglasäte vann då med 10-0. (det finns att läsa även om den här i bloggen under kategorin "domare", om det är av intresse) den här gången blev det "bara" 7-1 till nu bortalaget maglasäte. stehag låg sist i serien och maglasäte på andra plats!

men det var mycket trevliga killar på plats. jag gillar att döma maglasätes P16, alla är så trevliga och verkligen mänskliga om någon skulle gå fel, dem har en viss förståelse som man som domare inte finner hos många lag. man blir glad och går hela matchen med ett leende på läpparna tack vare maglasätes spelare. TACK!!!

Sandra Nilsson 133410


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0