studenten


uppe på takterassen hemma hos amanda
studenten 1
när jag kom hem i bilen jag åkte i
studenten 32
pontus och fredrik
studenten 31
per, farah och amanda
studenten 30
lina och emelie
studenten 29
lovisa, sofie och allas vår teacher MATTIAS :)
studenten 28
mandy :)
studenten 27
pontus ser lagom packad ut ;)
studenten 26
mattias och louise
studenten 25
per och farah (demir längst in i hörnet)
studenten 24
rebecka och jag
studenten 23
skolans par: emelie och filip
studenten 22
sarah, lina, jag och emelie
studenten 21
ippe :)
studenten 20
fredrik, pontus och lovisa
studenten 19
sofie, amanda, farah och per
studenten 18
våra stiliga killar : azur, semir, demir, niclas, kim, per, pontus, fredrik & johan
studenten 17
johan, lovisa och nicole
studenten 16
per och fredrik
studenten 15
släktmiddag hemma
studenten 14
släktmiddag hemma
studenten 13
jag pussar huvudet av vår mat :)
studenten 12
shiiiiet, han ser inte frisk ut i nacken
studenten 11
där far jag och erik iväg hemåt
studenten 10
uppe på flaket : per och jag
studenten 9
vårt flak
studenten 8
sofie och jag med våra skyltar
studenten 7
mormor, jag, marie och mamma (efter utpringningen)
studenten 6
hela min underbara klass uppe på trappan sjungande studentsången
studenten 5
lite längre ifrån trappan
studenten 4
jag får diplom som klassens väderflicka av amanda och farah :)
studenten 3
hela klassen SP04A
studenten 2


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0