teckomatorps sk - hf olympia 16/6

herrseniormatch och sponsorträff på teckomatorps ip. det skulle betyda mycket publik, men det dåliga vädret gjorde att det blev precis som vanligt och inte alls mer som det var väntat.

matchen var oerhört lugn. och vi i domartrion gjorde ett sjukt bra jobb. det finns ingenting att säga om vår insats, vi var otroligt nöjda alla tre, vilka var jag, stefan sundqvist och roland larsson. alla ledare, spelare och framförallt publiken var mycket nöjda. det är roligt att döma när precis alla är med på ens beslut. då är det bara att buga och tacka för berömmet, och det fick vi mycket! :)

mina personliga saker som brukar gå snett när jag går som assisterande var mycket förbättrade idag. roland larsson (huvuddomaren) berömde mig mycket för min utveckling, och han tyckte det syntes tydligt att jag verkligen försökte få det hela att fungera på bästa möjliga sätt, och det gjorde jag verkligen. jag är med andra ord mycket nöjd!

matchen slutade med vinst till bortalaget med 3-1.

Sandra Nilsson 133410


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0