1 maj 2007

vaknade med värsta huvudvärken. kom ju hem halv sex i morse. men skoj hade jag igår, så det var det värt. stod skitlänge i kö när vi skulle in till tivoli. men fan va skoj det var där inne. eller ja, det har varit roligare men det var skoj ändå liksom. i kön var det ännu trevligare. eller hur paul?! ;) jag har cellskräck!

där var en hel del bråk och oroligheter igår också. första gången jag varit där som det riktigt märkts av. annars har det bara stått i tidningarna och man har hört folk som pratat och så, men igår märktes det verkligen.

sen när beccis pappa kom så stannade han på milstolpen så vi kunde handla ngt att knapra på. andré och jonas jobbade, jag blev bjuden på korv med mos. så jävla gulligt av jonas. :)

när jag kom hem var det bara att sova. skönt var det. somnade nästan direkt när jag la huvudet på kudden, men det var nog panflöjtsmusiken som gjorde sitt också.

var i eket och dömde en dammatch idag, det gick inte så värst bra. men ändå godkänt liksom, det var inte lika lysande som dem andra matcherna denna helgen har varit.

sen tog jag en sväng in om ängelholm! mys...

nu ska jag snart sticka ner till pressbyrån och käka en glass och en ta en promenad. det behövs verkligen pratas om den del saker kan jag säga. så jävla tråkigt att det ska behöva bli så bara. :/

sjukt fin  ♥

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0