10 maj 2007

shit, det var helt underbart skönt att vakna i morse. fick ju sova så länge det bara gick. dessvärre vaknade man redan vid tio. och direkt såg jag ett sms från min sötnos. så glad jag blev. :)

sen var det upp och köra till affären och handla lite ingredienser till tårtan som jag lovat mamma att baka idag. det är ju till studenten, känns som jag har bakat hur många som helst. hehe. har laddat ner ett par filmer också idag, bland annat apocalypto och alla avsnitten av full frys. så jävla bra är det.
värsta oturen hade jag när jag höll på att baka. elvispen la av och slickepotten bröts. haha. fick sticka in till grannen och låna. men fan sån otur. sen skulle jag och mamma laga lasagne när hon kom hem. så dåliga vi är på det istället, men vi får väl se hur gott det är när det väl är klart. haha. om vi har tur så överlever vi! ;)

sen ska jag och pappa köra till han som ska fixa mina däck utanför saxtorp. ska bli så jävla skönt, blir väl att köpa lampa också, sen måste jag ombesiktiga bilen nästa vecka. hoppas den går igenom då. man får hålla tummarna.

efter det blir det fotbollsträning. äntligen har jag tid, och inte massor med annat som är viktigare. saknar träningen varje dag så otroligt mkt. synd bara det är värsta regnvädret nu idag. men det är sånt man får ta.

det är inte långt kvar tills jag får träffa min sötnos heller. imorgon smäller det....

tycker om dig så mkt, paul! ♥

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0