2 maj 2007

vaknade och var astrött. men det är inte heller så konstigt med tanke på hur min helg har sett ut. där var dock några ljusglimtar. i ängelholm och på tivoli t.ex. ;)

har varit nere och satt in mina pengar på banken. ska snart betala lite räkningar. känner att det behövs. så jävla tråkigt är det att se sina pengar bara försvinna på skitsaker, som mobilräkningen och sånt.

jag säger bara tomorrow... LÄNGTAR!!!

ikväll ska jag nog ut och springa lite. behöver det känns det som. blir massa dömningar denna helgen också, så det är bara att fixa upp konditionen till max. det tar nog ett par veckor, men jag tänker inte ge mej.

ska lägga mej ute i trädgården och sola nu tänkte jag. alltid härligt!

DET ÄR INTE SOM DU TROR. men tro du va fan du vill. det är ändå inte lönt så länge du inte tror på mej.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0