29 maj 2007

var i skolan och målade vår skylt till studenten igår. så jävla trevligt. :)
sen på kvällen kom min sötnos. såå jävla glad jag är istället. allt känns så rätt med honom. hur kan det va så?
trodde aldrig att jag skulle kunna (våga) känna så igen, inte efter allt som hänt med henric. men detta är helt underbart.

satt hela eftermiddagen efter skolan och brände skivor som vi ska ha till flaket. tänkte jag skulle lista lite av låtarna här, men inte alla. andra kan ju sno dem och göra likadana skivor som vi. men iofs, det är ju deras problem isf. huvudsaken är att vi har skoj.

DJ Roine - Ragnar tar studenten
Black Ingvars - Den blomstertid nu kommer
Peps Persson - Oboy
Magnus Uggla - Dansar aldrig nykter
Lollipops - Huvud axlar knä och tå
Joddla med Siv - Kaj ä Gaj
Ebba Grön - 800 grader
Markoolio - Bira låten
Lollipops - Ingen klocka ringer mer
Alexia - Uh la la la
Björn Rosenström - Jag är så het
Gyllene Tider - Sommartider
Texas Sunseekers - Här kommer sommaren
Kobojsarna - En sång om ingenting
CJ feat. Robert Z - Eloise
Martin - Du är så yeah yeah wow wow
Paradiso - Bailando
Tomas Ledin - Vi är på gång
Mr. President - Coco jambo
Magnus Uggla - Kung i baren
Gyllene Tider - (kom så ska vi) Leva livet
CJ feat. Sandra - Dansa i neon
Aqua - Barbie girl
Magnus Uggla - Hotta brudar
Fronda - Rullar fram
Günther & The Sunshine girls - Ding dong song
Carola - Fångad av en stormvind
Dr.Bombay  - Calcutta
Drängarna - Kom och ta mig
Rednex - Cottoneyed joe
Rollergirl - Superstar
Peter André - Mysterious girl
Perikles - Var ska vi sova i natt
Lou Bega - Mambo no.5
Lollipops - Små grodorna
Linda Bengtzing - Alla flickor
Måns Zelmerlöw - Cara mia (remix)
Black Jack - Inget stoppar oss nu
Glenmark, Eriksson, Strömstedt - En jävel på kärlek
Jimmy Jansson - Vi kan gunga
Attack - Ooa hela natten
Jordan James - Living on a prayer
A.Melin feat. Frida - Här kommer alla känslorna
Cascada - Everytime we touch
Black Ingvars - Waterloo
Drömhus - Vill ha dig
Lollipops - Var bor du lilla råtta
Hasse Andersson - Änglahund
Basshunter - I can walk on water I can fly
Eric Prydz - Call on me
Lena Philipsson - Det gör ont
Danny - Tokyo
Carola - Mickey
Lollipops - Lilla snigel
Usher - Yeah (speedbreaker remix)
Byz - Karatefylla
Magnus Uggla - Värsta grymma tjejen
Daddy Dj - Daddy Dj
Mange Schmidt - Glassigt
Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
Rally - En liten bit av Annika
Eric Craft - Efter plugget
Basshunter - Patrik och lillen (vifta med händerna)
Eva Dahlgren - Jag klär av mig naken
Pökhus - Raggarrock
Eric Craft - Jag vill vara din margareta
Pökhus - Gubbar i röret
Björn Rosenström - Hultfredsfestivalen
Pökhus - Tjejen
Eric Craft - Michelangelo
Drängarna - Om du blir min fru
Perikles - E de det här du kallar kärlek
Peaches - Rosa helikopter
Anna Book - ABC
Barbados - Världen utanför
Kenneth & The Knutters - Ge mig en öl
Ronny & Ragge - De e sommar
Laser - Det var en gång en fågel
Frida - Dunka mej gul och blå
After Dark - Åh när ni tar saken i egna händer
Joddla med Siv - Öl
After Dark - Dolce vita
Sean Paul - Get busy
Friends - Listen to your heartbeat
Spice Girls - Wannabe
N.Y.C.C - Fight for your right to party
Rydell & Quick - Nu är det sommar igen
Cascada - Truly madly deeply
Smashmouth - Allstar (shrek soundtrack)
Akcent - Kylie
Kevin Little - Turn me on
Markoolio & Linda Bengtzing - Värsta schlagern
Vengaboys - Boom boom boom boom
Basshunter - Botten Anna
DJ Allstars feat. Tara - Summer of 69
Justin Timberlake - Sexyback
Bomfunk Mc's - B-boys fly girls
Systrarna Graaf - You got (what I want)
Five - Everybody get up

herregud med låtar.. haha. kanske bränner en skiva till om det finns fler önskemål från dem i klassen. men vi får allt se de! detta känns som det räcker ändå! haha.

fan det är inte alls lång tid kvar nu..... SP04A tjalalalala

nu kommer snart tobias hit, the fish. vi ska snacka lite om livet. haha.
sen lite senare ikväll ska jag dra till landskrona och döma en match mellan Borstahusen och Klippan.
och efter det kanske man kör till ängelholm. :)

pp, Im always here for you! you and me for life!

pusspuss <3


fiorella

bra partymusik-tips ju :) Måste fixa några av de låtar ikväll :)

2007-05-29 @ 17:05:15
Bloggadress: http://fiorella.3w.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0