31 maj 2007

har precis vaknat, ska snart sticka till gymet tänkte jag. sen måste jag ha tag på fisken, för vi ska dra till systembolaget. :)

igår var värsta roliga dagen. var i skolan och gjorde sån utvärdering sen var det jätteviktigt möte i aulan vid nio. men det var egentligen inte så viktigt. alla lärarna hade gjort en teater. skitroligt var det. när vuxna karlar klär ut sig till blommor och dansar balett och håller varandra i handen osv, då är det ngt som inte stämmer. hahaha. men skoj var det. fan va alla vek sig i skrattattacker. ääälskar våra lärare asså!

det var ngn av spelarna som jag dömde i tisdags som hade addat mej på msn. blev helt chockad. men han bad om ursäkt osv för saker han sa så det var ändå snällt gjort. trevlig är han också. haha. sen addade en till mig. fan va man är poppis då. hahaha. men fan, dömde skitdåligt så förstår om dem vill prata. fast egentligen ska jag ju inte diskutera det med dom om jag ska följa min lilla regelbok, men vafan!!!

var på träning med mamma också, spinning. riktigt jävla trevligt var det. är så glad att hon jämt tar med mig dit också. min favvocykel var ledig också. synd bara att musiken på passen var så jävla kass igår. det går fan inte att cykla till värsta dunka-dunka musiken där dom inte ens sjunger. det ska va bra musik så man kan sjunga med. då är det mycket roligare. menmen. alla instruktörer kan inte va världsbäst, inte lika bra som annelie! :)

sen var jag ute och gick i vårt gröna fina svalöv. mkt trevligt faktiskt. vi pratade om en hel massa saker och så åt vi glass. fan, det var längesen jag hade så trevligt på en promenad. :)

jag ska till frisören idag klockan tre, passar perfekt när det är lärarmiddag och allt. men är nervös. ingen får fan röra mitt långa hår. har haft ångest i typ två veckor. VILLINTEVILLINTEVILLINTE!!! jag hatar att gå till frisören, det är fan värre än att gå till tandläkaren. tänk om det inte blir bra, mitt hår är fan tio års odling. men man måste ju tyvärr. speciellt såhär innan studenten.

ikväll blir det som sagt lärarmiddag på baggens i landskrona. ska bli mkt trevligt. har bara ett problem. HUR SKA JAG TA MIG HEM? jag tänker fan inte va nykter och köra. haha. men får väl snacka med jessica om jag kan sova hos henne. ;)

min paul är finast helt enkelt!

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0