4 maj 2007

idag fyller den sötaste varelsen på jorden 21. :) GRATTIS!

vaknade i morse av att min lillebror kom in och sa att jag hade telefon. det var hampus som ringt till honom på hans mobil, han hade missat bussen till skolan och han skulle ha nationellt prov i engelska. så fick snälla söta sandra ställa upp och köra honom till lund. min bror hängde med, så käkade vi lite och hade lite mys. :) längesen. sen när vi kom hem så sjöng vi lite kareoke, han är fan grym. det är omöjligt att klå honom i det. haha.

hur kan det va så att man känner sig så grymt glad bara av tanken på en viss person?
hur kan man må så bra när man är med honom?
fan mina tankar vandrar bara till dig, sötnos.
dem ögonen och det leendet, det är så man smälter.
du anar inte hur glad jag är att jag träffat dig. ♥

nu ska jag snart baka en tårta till. det blev skitbra igår. så mamma tyckte jag skulle baka en till idag. det är bara att tacka och ta emot för berömet, för den är skitsvår att göra. men det är ju till min student, så man får väl hjälpa till lite. kommer ju inte vara hemma och kunna hjälpa till särskilt mkt den sista veckan innan såå. men får väl göra mitt nu istället.

igår hände ändå värsta grejen. dem ringde från en utbildning som jag har sökt. hon sa att dem kallade dem absolut mest intressanta till intervju, och jag är kallad den 21 maj klockan 13.00. så jävla roligt är det. blev så fruktansvärt glad. kände bara att allt i mitt liv ordnade upp sig, man ska inte ta ut något i förväg, men bara att bli kallad gör hela min dag ljusare och bättre. sen kom ju du igår också. och allt detta på samma gång gör att gårdagen blev den absolut bästa dagen på mycket länge.
när vi stod där och höll om varandra vid gungorna och du pussade mej och sa att du trivdes så otroligt bra i mitt sällskap och att allt kändes jättebra. det var som om man svävade på moln. är det verklighet eller lever jag i en dröm?

var ute och gick värsta mysiga promenaden igår också. det var fan längesen jag hade så mysigt och trivdes såå i någons sällskap. det känns som om man har hittat någon verkligt speciell, för det är han verkligen. he makes me so happy. man bara längtar tills man får träffas nästa gång. imorgon förhoppningsvis. :)

ikväll blir det att döma, ska till teckomatorp och ta mej an TSK - Landskrona SK 18.30. ska bli riktigt trevligt faktiskt. längesen jag dömde dem. där känner man en hel del människor också så man måste skärpa sej extra noga för man har ju många ögon på sig.

Tobias Olsson från domarklubben ringde innan också. vi skulle egentligen döma tillsammans imorgon, men det blir inte så eftersom jag ska annat. har pratat med kurt men tydligen har inte han fört budskapet vidare som han sa att han skulle. tråkigt nog. det är lite dåligt. menmen. så jävla tråkigt eftersom jag gärna hade dömt med tobias, skoj när vi lite yngre får döma tillsammans. det blir liksom en helt annan stämning då. men det får vi hoppas händer fler ggr.

sandras mage kittlas som tusen fjärilar vid blotta tanken på dig! ♥

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0