matchrapport: Billeberga GIF - IK Wormo 15/5

division sju som assisterande tillsammans med hans lindström, och som huvuddomare var det Sami. kan inte riktigt stava hans efternamn, men vi alla vet vem det är i alla fall. det är huvudsaken.

matchen var ganska lugn, där var den del frågetecken och sådär, en hel del missar från huvuddomaren. men i det hela gick det okej. för min egen del gick det ganska bra, spelarna i båset bakom mig distraherade mig en del och det påverkade givetvis mina domslut. men dem hade sig själva att skylla för det.

Wormos ledare var väldigt otrevliga under matchen, i början var de helt okej men det blev allt mer obekvämt att gå på linjen framför dem efterhand som matchen fortgick. det var påhopp mot huvuddomaren och svordomar osv. det var mycket nära att vi avvisade dem från planen alla tre.

jag är som sagt nöjd med min insats iaf, fast det kan ju alltid bli bättre! ;)

Sandra Nilsson 133410


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0