Häljarps IF - Ramlösa BOIS 22/5

jag anlände till idrottsplatsen i häljarp, där jag varit så otroligt många gånger tidigare. först visste ingen vart jag skulle ta vägen och ingen hälsade mig välkommen. men efter ett tag blev det andra bullar. alla var så otroligt trevliga. träffade marcus också, han trodde inte att det var dem jag skulle döma. haha. men tji fick han. ;)
helt sjukt, det har nog aldrig hänt tidigare att jag glömt saker när jag ska iväg och döma, detta var första gången. hade glömt det nästan viktigaste, PÄRMEN! jag fick övertala mamma att hon skulle komma dit med den och det gjorde hon, snäll och go som hon är. :)

det var en ganska trevlig match faktiskt. givetvis fanns där en del fula knep och lite gnäll men det var inte överdrivet. alltså en hyffsat schysst match. alltid trevligt att döma när det är på det viset.

jag tyckte att jag skötte det hela utmärkt, en del fel och misstag fanns det dock, men det kan man ju aldrig komma ifrån. inte ens i VM.

matchen slutade 9-3 efter 7-0 i halvlek. det blev dömt två straffar, en på vart håll och tre varningar, alla tre till ramlösa. möjligt att där kunde ha blivit någon till hemmalaget också, men det är sånt som händer.

efter matchen fick jag mycket bra kritik från bägge lagen. dem var nog ganska förvånade över att det var en tjej som dömde och att det gick så pass bra som det verkligen gjorde. nu ska jag dit på torsdag igen och ta mig an deras oldboys mot billeberga. :)

Sandra Nilsson 133410



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0