matchrapport: Landskrona SK - Mörarp 11/5

jag gick på linjen för roland larsson tillsammans med någon som heter darko från helsingborgs domarklubb.

i det hela draget, var det en trevlig och jämn match. där var några ljuspunkter, men även ett par mörka hål. men så är det alltid i en bra match.
LSK tog ledningen med 1-0 och med bara 2-3 minuter kvar, kvitterade Mörarp.

för min del gick det mycket bra. har haft lite problem med att verkligen löpa ut till hörnflaggan innan. roland påpekade det innan matchen, att det hade varit så förra gången jag gick som assisterande för honom.
men det var ett stort steg framåt och en verkligt synbar förbättring på den punkten, fick jag höra efter matchen. det är sånt som gör en stolt och glad. när man får höra så god kritik är det som att det verkligen känns att man går framåt i utvecklingen. snart känner jag mej verkligen redo för elitlägret i halmstad, ska verkligen visa att jag är en bra fotbollsdomare och att jag verkligen hör hemma i de högre serierna. jag ska stolt representera min domarklubb LFDK!

där var ett par killar i LSK som frågade Hans (tränaren) om mitt nr också. haha. så jävla skoj.
man känner ju sej verkligen uppvaktad. haha!

Sandra Nilsson 133410



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0