Sara Löfgren - För alltid

Sara L?fgren
Jag vaknar bredvid dig
Stryker håret från din kund
Jag är så glad att du är min
Du är så vacker när du sover
Du har nåt som ingen annan har
Du är så underbar
Åh jag ser i dina ögon
Att du känner likadant

Jag vill dela mitt liv med dig
Du skapar värme inom mig
Åh vi ska vårda varje dag
Vi älskar varandra såå
Som ingen annan kan förstå
Det är för alltid du och jag

Det finns inga tvivel
Har aldrig ångrat en sekund
Jag har älskat dig från första stund
Jag vill att du ska känna trygghet
Du kan vila här hos mig
För jag ska aldrig släppa dig
Och jag ser i dina ögon
Att du känner likadant

Jag vill dela mitt liv med dig
Du skapar värme inom mig
Vi ska vårda varje dag
Vi älskar varandra såå
Som ingen annan kan förstå
Det är för alltid du och jag

Och jag ser i dina ögon
Att du känner likadant

För jag vill dela mitt liv med dig
Du skapar värme inom mig
Åh vi ska vårda varje dag
Vi älskar varandra såå
Som ingen annan kan förstå
Du är för alltid du och jag
Du och jag

Jag vaknar bredvid dig
Stryker håret från din kind
Jag är så glad att du är min...


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0