6 november 2007

detta är en alldeles speciell dag. 
♥   jag och paul har varit tillsammans i 6 månader  ♥
jag älskar dig paul ardenmark!

vi har precis ätit middag och ska strax köra iväg till helsingborg och gå på bio. fan va jag trivs bra. har nog aldrig trivts såhär med någon, inte för att det är fel på alla andra jag varit tillsammans med, men helt enkelt för att vi fungerar så bra ihop. vi bråkar inte som man gjort med andra, och om vi skulle ha delade meningar om något så surar vi i kanske tio minuter sen är det glömt. jag är så jävla glad! :)

igår i skolan skulle jag få besked på om jag blev godkända på proven i torsdags, var så himla nervös när jag satt där inne hos filiph som förste person. men jag klarade det. kände en sån grym lättnadskänsla i hela kroppen. fick ett diplom och allt. men det lär jag väl få på torsdag i skolan. har inte varit där idag, hade sån sjuk huvudvärk när jag vaknade i morse. sen imorgon ska jag inte heller till skolan för då ska jag med min chef på båstadbevakning på säkerhetsmässan i malmö. ska bli intressant. och på torsdagnatt ska jag jobba mitt första pass som väktare, min nya yrkestitel! :) jag är så lycklig, ÄNTLIGEN!!!

ikväll när vi kommer hem till mig ska jag och pappa sätta oss ner och skriva i skadeanmälan på min bil så jag kan få den lagad snart. det börjar brinna lite i knutarna om den ska hinna bli lagad innan vinterdäckan ska läggas på och alla inomhusturneringar börjar. men det ska vi nog kunna lösa.

nu ska vi köra.

pusspuss <3



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0