12 oktober 2007

idag kommer mina föräldrar hem. jag ska med farfar och hämta dem på sturup sen! :)
är riktigt nyfiken på vad dem han köpt till mig.

en sak fattar inte jag, hur kan man bli så jävla beroende av ett obetydligt TV-program. men vet hur det slutar och allt, men man vill ändå se det till varje pris. det är fan sjukt.

ikväll ska jag på dubbel 20 årsfest hos sandra och becci. ska bli skoj som fan. blir tivoli sen också. har inte varit ute på riktigt med ett par kompisar på skitlänge. ser verkligen fram emot det.

pratade med jilan nyss, vi ska ju döma tillsammans i husie imorgon i division ett. ska bli riktigt skoj. vi har så jävla trevligt i bilen när vi åker och dömer tillsammans. dömde ju LDB Malmö FC en gång, och fan va skoj det var. åt potatismos och drack milkshake efteråt. haha. jag och jilan i malmö, kan det bli ballare. den här gången får vi minsann ta falafel istället. för nu är klockan inte så mycket när vi dömt klart. vi var ju inte hemma förrän typ elva på kvällen sist. haha. men fan va mkt jag kommer få betalt denna gången. får köra typ 11 mil enkel resa och sen elva mil till, det blir traktamente och skit eftersom det är så långt. det kan jag verkligen behöva i dessa tider. hihii. :)
men det är inte det som är det viktigaste, just nu ska jag gå framåt i utvecklingen och göra bra ifrån mig, det är det som betyder något.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0