13 oktober 2007

har nyss kommit tillbaka från stallet. det var riktigt härligt att rida igen. hästen var världens finaste, sjukt nöjd är jag att jag hittat detta. det är enorma möjligheter för mig. golden ghost princess, det är en riktigt fin häst, 5 år, connemarakorsning med halvblod och arab, isabellskäck. sjukt fin. ska dit imorgon igen! :)

nu håller jag och paul på att göra makaroner. ska bli gott med lite mat. var ju ute och festade med töserna igår. riktigt trevligt.. det var jag, becca, sandra, diesa, gulda och marre. sjukt roliga tjejer! :)
blev lite på lyset, men det får man ju bli. var på tivoli, ärligt talat var det inte så skoj igår som det brukar vara. men det var skoj ändå, sällskapet gör ju mycket också. bilder kommer upp så småningom!

nu ska jag snart iväg och döma, ska hämta jilan i helsingborg vid ett. så det är lite smått bråttom nu. hehe. men jag får köra rally med golfen. haha. ;)

har nu kommit hem och käkat middag med familjen. ska se landskamp på tv också. det är ju EM-kval idag, Sverige-Liechtenstein (eller hur det nu stavas, hehe).
var inne och träffade alla mina snorungar också, det har ju kommit en ny i skaran, lilla Tuva. kommer upp en bild på henne också så småningom. bilder på alla dem andra ungarna finns under kategorin: barnen! ska snart sticka in och hämta amanda också, vi leker alltid lite extra. :)

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0