Lista

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja, det tycker jag.
HUR RAGGAR DU: Behövs inte.
VAD HETER DU: Sandra
KALLAS: Saaaandii
VARFÖR: Svår fråga. Antar att smeknamn blir till av bara farten.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Varit i skolan, ätit lunch med paul, ätit middag med sarah, suttit här och tråkat.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Ska sitta här en stund till, sen gå och lägga mig.
VAD VILL DU HELST HA NU: Min väktarlicens, massor av Pengar, fast jobb, en häst och en ny bil.
VAR ÄR DU NU: Strykrummet alldeles ensam. :(
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja, mina föräldrar. dem är på cypern men kommer hem imorgon.
RÖKER DU: Nope, inte en chans.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: När jag tog studenten.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Dömning, rida, 20 årsfest hos Sandra & Becci, träffa blivande chefen.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta :p
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Det är inte förräns i Januari. Så det är ett tag dit. Självklart! Då blir jag 20 och kan gå på systemet och på Tivoli på lördagar :)
VEM PRATADE DU MED SENAST: Paul, min älskling
VAD PRATADE NI OM: Helgens äventyr och hur mycket vi betyder för varandra.
VAD GÖR DU JUST NU: Uppdaterar febrilt min blogg som jag inte varit inne på sen i juni.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Japp, det kan jag vara, men det händer inte så ofta, är mest bara glad.
ÄR DU BLYG: Absolut inte, bara när jag är kär och man träffas precis i början.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 09.54
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Enrique Iglesias - Tired of being sorry. den har verkligen ett budskap.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Absolutely.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja, nallebjörnen såklart. But no human!
HAR DU GLASÖGON: Nope, vågar inte gå till optikern. ;)
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Svalöv, så det är inte ens nära.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ja, till pappa när han ringde och sa att han saknade mig. Och till min älskade Paul såklart. 
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nope. Jag tänder på killar. :)
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: insekter, ärtsoppa, all sorts gröt, bruna bönor, chillivipper.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: . Mysteriet på Greveholm. den är strålande, bääst nånsin! 
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Anders - "Gick det bra att ha foten som voodoo-docka idag då?"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Verkligen inte, Im hard to get.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Tja de e Sandra.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Matlagning, fotboll, shopping, prata i telefon, hästar.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Döma och köra bil
HAR DU DVD-SPELARE? Yepp
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? insekter, väldtäcktsmän, mörker, solarium.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ja, det tycker jag.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Leende och ögon. Och Personlighet. men ett hett ass slår allt.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? fingret, efter min och daniels brottningsmatch på självskyddskursen i tisdags. 
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nope.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Lila, grönt, Orange
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? När jag gick i 6:an
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Emil på Kappahl.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Ramlösa Skogshallon
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen, sen asset.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Yes, rädd om mina vita tänder.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Ett par.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Jag tror det är året just nu, framåt i domarkarriären, studenten, väktarutbildningen, träffade min underbara paul osv.
VAD KÖPTE DU SENAST? Festlinne på Gina Tricot och en tröja på Olofssons.
BRUKAR DU KOMMA I TID? För det mesta, när jag inte är sen. ;)
HUR KÄNNER DU DIG NU? Trött, kluven.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svarta leggings, ngn lång kofta eller en snygg kort kjol och ett linne. så svart är vanligt, men är ingen svartrockare. hahaha.
KAN DU LAGA MAT? Jaa, jag arbetar som kock. Naturbegåvning. ;)
VAD PLUGGAR DU? becakningsutbildning på tech futurum där jag blir väktare och skyddsvakt.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? japp. gör mitt bästa för att lära mig så mycket som möjligt.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? japp. men var uppe på tok för länge
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ehh ja!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Tja, beror på vad jag dricker. men är ganska billig i drift


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0