snabbfrågor

♥ Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Käär
Favoritgodis: Ostbågar & mjölkchoklad
Kläder just nu: Leggings, kortkort grön kjol och stickad Lyle&Scott tröja
Musik just nu: Enrique Iglesias - Tired of being sorry
Vinterplaner: Jobba massor, umgås med älsklingen, åka på skidsemester
Hur många kuddar sover du med: 7 st (jag veeeet, men älskar att kramas)
Spelar du nåt instrument: Njaaa, en del trummor kan jag
Morgon- eller nattmänniska: Natt (hatar morgonen)
Vem är viktigast för dig: PP, Pojken, Familjen
Bio eller promenad: Bio, men promenad till bion ;)
Är du kittlig: Ja väldigt
Snarkar du: Nja, när jag är förkyld.
Stjärntecken: Stenbock.
Äckligaste insekten: myror, men allt är läskigt
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Som Kelly - trolla fram allt man vill ha.
Vad vill du jobba som? Väktare, är snart utbildad. Men drömmen är att bli polis! Kriminalassistent!
Stökigt eller välstädat? Välstädat, men klarar inte hålla det så!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske, men stackars dem som står nedanför ;)
Gillar du att sjunga? Ja, när jag är full och när jag kör bil för mig själv!
Anser du att du är stark? Ganska. För att va tjej är jag nog jävligt stark. :)
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten och håller andan
Vad längtar du mest efter just nu? Min väktarlicens och Paul!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0