dagens sötis ♥

Usher Raymond IV

usher
finns det någon som kan motstå en sån goding?
att han har en röst som är totalt förtrollande gör saken ännu bättre.
hade jag fått en helkväll med usher hade jag antaligen varit
alldeles föör förtrollad för att kunna ta vara på den.
texterna i hans låtar får mig att må bra.
jag är inte rasist eller så, definitivt inte, men det har
helt enkelt bara varit så att jag tänder inte på mörka
killar, men den här kroppen och allt på den, det är helt
otroligt vad fin han är. kan inte fatta det.
usher is The one!


Människa

Jag vill säga: "Jag tycker att du ser ut som en ful apa" till Usher. När jag sagt det, och han kanske börjar slå mig, villa jag att han ska ha handskar på sig så att jag inte får "apsvett" på mig.

2007-10-12 @ 16:54:52

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0