helvete.

hela mitt jävla liv känns som ett helvete, jag har inte känt mig levande och inte mått bra sen pp var här, men hon var ju tvungen att åka hem. jag vet inte vad jag ska göra. allt känns bara som skit. det känns som om mitt och pauls förhållande hänger på en skör tråd, fast nästa sekund så fjäskar han röven av sig och allt känns bra igen för att han sedan ska falla tillbaka och behandla mig illa och göra så jag inte mår bra. jag kan inte fatta att han är så fruktansvärt egoistisk. just nu har han kompis här hemma och dem super, kompisens flickvän är också här, men jag orkar helt enkelt inte. dem lyssnar på ashög musik fast klockan snart är ett på natten, två lördagar på rad tror jag knappast att våra grannar tolererar. dem har ändå småbarn nästan allihopa. får vi inte en varning nu så vet jag inte vad man ska göra för att få en. jag menar, om dem ringer störningsjouren så är det ju mina arbetskamrater som kommer och jag vet inte ens om jag får behålla jobbet då, jag är ju trots allt bara behovsanställd och dem kan kicka mig när som helst, speciellt nu när det inte finns megamassor med jobb heller framöver och jag konkurerar med en annan om platsen eller vad man nu ska säga. han lyssnar inte heller när jag säger till honom. han bara "skit i det". hade han varit nykter hade han fattat att det är han som får betala alla räkningar och hyran och allt om jag förlorar jobbet, men han har ingen som helst omdömesförmåga när han har druckit, speciellt inte när det är så mycket som han har druckit nu. och det var likadant förra helgen när vi hade inflyttningsfest. allt var kanon till en början, sen drack han mer och mer och det slutade med ett helvete och han behandlade mig riktigt jävligt. jag grät och grät och mina kompisar fick trösta mig, och de frågade mig hur jag orkar. och jag bara svarade "jag vet inte". det känns väl inte som om vårt förhållande är särskilt bra just nu. jag vet inte alls vad jag ska ta mig till...


Anonym

ÄLSKLING!

2008-08-31 @ 11:53:56

pp

Älsk Älsk Älsk! Varför svarar du inte? inte på sms inte här, å msn nej. Jag har inte pengar till ringa :( Förlåt! Hör av dig fortast möjligt!!! Pussar

2008-08-31 @ 22:00:05
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Beccs

Meeen sandra! varför har du inte berättat? :(:( blir ju helt nere när jag läser detta, visste inte att du kände så. I'm just a phonecall away...

2008-09-01 @ 23:58:10

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0