6 december 2008

paketkalender: massagesvamp

idag har jag och paul varit tillsammans i 19 månader. ♥

igårnatt när jag kom hem från jobbet låg jag och paul och pratade hur länge som helst om oss och allt mellan himmel och jord, jäääättelänge. riktigt skönt var det att prata ut. det var riktigt längesen vi gjorde det verkligen på allvar. är faktiskt glad. vi kom fram till massa saker och så. tror det kommer bli hur bra som helst nu, eller ja, hoppas.

innan efter frukosten åkte vi till den nya netto-affären. där va inte så mycket. köpte chips och så till nyår, dem hade billigt som fan. sen så köpte vi en hel bal med toalettpapper. haha. som vi ska bajsa nu. haha.
sen så nu håller vi på med hallen och sätter upp hatthylla, tavla och spegel och så. sen när jag har gått till jobb så ska han fixa med golvlister och så så vi kan lägga golvet imorgon. kommer bli riktigt najs där. längtar tills allt är klart och vi kan julstäda och få det jättefint här hemma.

ikväll ska jag jobba på securitas. har inte gjort det på lite mer än en månad. längtar faktiskt. oooh vad det ska bli roligt. usch så hungrig jag blev helt plötsligt. om man skulle laga lite mat. :)

gud så glad jag är nu. har precis dragit ihop ett gäng från väktarklassen att träffas den 20e. ska bli sjukt kul. äta ngt gått. spela julklappsspelet och bara mysa. saknar mina väktarkompisar ju. känns som en evighet sen vi sågs. nina ska vi ju inte prata om, det gör ont varje gång jag tänker på henne. vi har ju inte träffats sen vi slutade skolan. snyft. ant thats not how I want it. men hon bor ju där långt uppe i norrland så hur ska man lösa det liksom? usch så tråkigt det är.

nej nu ska jag lägga mig på soffan ett tag.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0