9 december 2008

paketkalender: näsdukar med motiv av en liten kattunge och en boll (supersöta)

usch, dem ska jag ALDRIG snyta mig med. ska spara dem och titta på dem när jag är ledsen. haha. verkligen supersöta. undrar vart dom har hittat dom, får fråga helt enkelt. hihi.

idag har jag inte gjort så värst mycket. bara tagit det lugnt och kollat OC. men i natt, gud så onyttig och olydig jag var. haha. pratade med mats i telefon ett tag, han stod på GAT (internt), som jag gjorde förra året. haha. skitkul var det. det var nog den bästa tiden i mitt liv, arbetsmässigt. usch som jag längtar tillbaka. har aldrig någonsin trivts så bra på ett arbete som jag gjorde där. vill så hemskt gärna tillbaka. menmen. thats life.
i alla fall så blev jag så grymt sugen på popkorn men paul hade ätit upp alla vi hade i skåpet. så jag GICK ner till statoil för att köpa en påse, så blev det chips istället. haha. men det var najs att prata med mats ett tag, och sen ringde glenn också. just like old times. blev helt rörd.

jag lagade tacos och hade det klart nu när paul kom hem. supermys. gott var det. sen så nu håller han på med julgranen, vår svarta glittriga julgran. så cool den är, men tyvärr inte särskilt julig. men han envisas så man får väl ge med sig. sen prövade vi gosans tomtedräkt på henne, hon gillade det inte. inte med luvan på men resten gick bra. hehe. tog ett par kort. får slänga in dem senare, har inte hunnit lägga in dem än och nu ska jag snart byta om för jag ska jobba i natt.
skulle egentligen tränat spinning med paul idag, men det blev inte så. chefen på securitas ringde i förmiddags och frågade om jag kunde jobba för där var en som var sjuk och det är ju klart jag kan. har inte råd att tacka nej. sen jobbar jag onsdag och torsdag natt också så det blir väl inte mycket gjort denna veckan tyvärr.

men nu ska jag hoppa in och hjälpa paul.

pusspuss <3


Mazze

Nostalgi på hög nivå var det! ;)

2008-12-11 @ 09:49:57

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0