pepparkakshus :)

jag lovade ju att lägga upp bild på hur mitt pepparkakshus ser ut. så här kommer det. tycker ni inte det är fint så säg... :)
                                     mitt fina pepparkakshus!tänk om man hade bott här, man hade ätit upp sitt hus varje gång man blev hungrig :)
förresten, har precis kommit hem från frisören. det blev riktigt jävla bra. har nog aldrig sagt det förut sådär direkt efter liksom. brukar ta ett ganska bra tag innan man vänjer sig, och då är det för det har börjat växa ut igen. hehe. men gud så nöjd jag var. min frisör heter elin och är lika gammal som jag och riktigt trevlig. jag har definitivt kommit på vart jag ska klippa mig i denna stan. :)
 tack elin, för en underbar frisyr!

nu ska jag fortsätta att sminka mig. sanna kommer och hämtar mig vid tjugo i tre nånting. så ska vi på möte uppe på shell ju. sen på hasses lada. :)

pusspuss <3


marie

Snyggt det va! Men varför hör du inte av dig till mig för? När du inte mår bra.. :/



puss

2008-12-04 @ 19:53:43
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

nathalie

tack natha för tipset om frisören ;)

elin känner jag med, vi gick högstadiet och gymnasiet ihop =) kram

2008-12-05 @ 00:41:58

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0