1 juli 2008

fan, jag har blivit riktigt duktig på att blogga nu. idag hade jag tänkt muntra upp min lilla pp med lite roliga historier som folk invaderar min mobil med. :)
och alla som läser som inte känner mig, jag är INTE rasist. måste bara poängtera det så att det inte blir sura miner. bara lite oskyldiga roliga historier.


två invandrare möttes på stan:
"shalom, fan do ser deppig ut?"
"ja, fan jag har fått aids..."
"AIDS? Fan, det är väl inget, jag har fått jobb!"

all I want is less to do,
more time to do it and more
pay for not getting it done...

Det var tre män som diskuterade vems kärring som var mest korkad.
Den ena sa: "min kärring är så jävla korkad att hon kom hem med fyra vinterdäck, men vi har inte ens en bil."
Den andra sa: "jaja, men min kärring är så korkad att hon kom hem med två dyra datorspel fast vi inte har någon dator."
Den tredje sa; " ja, men min kärring är så jävla blåst att när hon och en väninna skulle resa till Kreta så köpte hon med sig ett paket kondomer, men hon har ju för fan ingen kuk!"


ja det var väl ett par roliga historier där. haha hoppas det har roat någon. dem roade i alla fall mig när daniel smsade dem till mig. haha. han gör det alltid på dem mest tråkiga tider, exempelvis när man jobbar. och det är ju alltid lite ljus i tillvaron.

nu sitter jag här och kollar på sjunde himlen, tycker faktiskt det är ett ganska bra program. för bara en liten stund sedan så var här en kille och tittade på parkettgolvet i vardagsrummet, det ska göras vid. har vi tur så har det släppt på sina ställen, och i så fall får vi ett helt nytt golv istället för det gamla slipat. och det hade fan varit perfekt. vi får väl försöka övertala dem att golvet är för dåligt eller nåt. haha. ja man kan ju alltid försöka.

ikväll så blir det jobb, robert ska åka med ikväll igen. fan va han kommer va trött. han har ju jobbat hela dagen på forex, och sen åka med mig hela natten. jag får väl köra så vi överlever. haha. det är ändå bara efternatten som han inte riktigt kan än, så förnatten kan han ju sova lite. hehe. det är jocke som är gruppledare också, alltid mycket roligare att jobba då!
nu ska jag gå och göra middag till älsklingen. vetifan vad det blir, men antagligen köttbullar med makaroner till. inte så värst gott men det måste ätas, man kan inte bara handla massa mat och sen äter man inte upp det bara för att man inte gillar det, då kunde man struntat i att köpa det från första början ju. menmen, nu drar jag.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0