4 juli 2008

då har man vaknat och sett både oprah och våra bästa år, känner mej typ som en desperate housewife. haha. nejmen, som värsta hemmafrun i alla fall. ska göra iordning middagen nu tills paul kommer hem från jobbet, och diska lite och så så det ser fint ut när han kommer. till middag blir det potatiskroketter med ett stänk av vitlök, honungsmarinerade fläskkotletter med vitlökssås och nygräddat vitlöksbröd. tur jag jobbar natt och inte träffar så mycket människor. haha. lukten hade säkert varit outhärdlig annars. haha. men det är sånt man får ta.

förresten, pp, jag har minsann blivit en mer seriös bloggare än vad du är nu! :) ERKÄNN!!!

har suttit och försökt tänka ut vad jag ska ge mina föräldrar i födelsedagspresent också. vi får se vad det blir. jag har inte så mycket cash så jag får väl ta en liten titt ute på erikslund eller något, har ju kvar lite av mitt presentkort där. ska kolla upp det idag var det tänkt.
usch, sen när jag får lön blir det snabbt fattigt igen, måste ju köpa den här TV-möblen, den kostar ändå 3200:-. rena rånet känns det som.

nej nu kallar middagen, och sen jobb. ciao!

pusspuss <3


Anonym

msn???

2008-07-04 @ 14:44:34
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0