pp

här är min blomma...






det finns ingen kompis som hon, marie lundqvist. jag hade kunnat döda för henne, jag hade kunnat dö för henne. det finns ingen person i hela världen som jag känner att jag kan lita på som jag kan på henne. varje dag tänker jag på min ängel, jag vill inte att hon ska vara sjuk. varje dag är en plåga för mig, jag går och tänker att jag vill hjälpa henne att bli frisk, men jag vet inte vad jag kan göra, jag vet inte hur det ska gå till när jag har så mycket jobb, men jag måste ju jobba för att kunna betala hyran. det är ett sånt hemskt dilemma. det gör ont i hela kroppen när jag tänker på hur dåligt hon mår, fast på ett sätt vill jag vara som hon. jag vill också ha en sån smal kropp, jag vill inte se ut som jag gör. tänk om vi kunde vara i det här tillsammans, allt hade blivit så mycket lättare då. hon hatar sin kropp, men jag hatar också min fast av den precis motsatta anledningen. men det ska jag göra något åt, och jag vill att min älsklingskompis ska göra det också, fast på andra hållet. jag längtar hela tiden tills vi träffas och kan leka igen. vi tappade kontakten en gång i ungefär tre år, och det är något jag ångrar djupt. men sen när vi sågs var det som om det var dagen innan vi sågs sist. det spelar ingen roll hur länge vi är ifrån varandra, jag kommer fortfarande att känna likadant för henne som jag gör nu, hon kommer fortfarande att vara den bästa kompisen jag har och den bästa jag nånsin haft. vi har alltid superkul tillsammans och vi kan prata om allt, i timmar. jag vet inte vad jag skulle göra utan henne, tänk om hon hade bott här, så mycket lättare och roligare hela livet hade varit då. allt hade verkligen varit perfekt. vi hade kunnat träffas varje dag, saknaden hade inte blivit lika stor om man hade vetat att man kunde leka varje dag om man vill. alla borde vara värda att ha en kompis som henne, såna växer verkligen inte på träd, så marie, det är något jag hemskt gärna vill säga till dig : om jag hade haft en glaskula hade jag stängt in dig där och
bara tagit fram dig så att du kunde vara med mig och inte någon annan, du skulle stå som den
finaste prydnadssaken i världen bredvid min säng så att det var ditt ansikte jag såg när jag
vaknade. alltid är du min bästis! jag älskar dig! ♥


Anonym

jag ÄLSKAR DIG PP!!! du får mig att gråta!

2008-07-04 @ 13:30:15
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0