25 juni 2008

då sitter man här, helt utlämnad känns det som. skulle köra och handla idag medan paul är på jobb, men så blir det minsann inte. han har både golfen och kian där, och så tog smarthuvudet med sig fordnycklarna också. fan då. så jävla irriterande. menmen, hoppas fan att han kommer snart, bäst för honom. annars blir jag bara mer förbannad. hehe.

men pp, nu bloggar jag ju äntligen. nu har jag minsann en stund över. hehe.
allt för dig min solstråle! :)
du vet om att du är min bästa kompis, det finns ingen som ställer upp som du. alltid är det du och jag, aldrig ska något få komma emellan vår vänskap. someday, somehow will we be together more often and maybe every day, I promise!

idag ska jag jobba tillsammans med robert, han ska åka lära med mig. ska bli intressant, och roligt. kan knappt vänta. han ska åka med mig fem nätter på rad. ska bli riktigt jävla roligt. har verkligen sett fram emot det. och så har han en bränt en fotbollsskiva som vi ska lyssna på. vi kommer alltid i stämning när det är fotboll inblandat, eller hur orlando?!
enda som är lite synd med att jag jobbar på lördag också, är att dennis (pauls kompis) har inflyttningsfest på sin gård då, och jag vill hemskt gärna följa med, men ibland kan man inte ha roligt. man måste göra sin plikt. men det är jävligt tråkigt, för jag är inte ledig en enda helg till den siste augusti, typ en fredag, en lördag och en söndag, men inte i rad. fan, det är jävligt tråkigt. men det är sånt man får ta.

kanske  jag får komma till liseberg eller bakken eller något med mamma och pappa en dag istället när dom har semester, blir säkerligen en dag mitt i veckan då eftersom jag alltid jobbar annars. var och dömde igår med kontrollant. gick faktiskt ganska bra. dömde med en kille som heter Antonio, som faktiskt var duktig. roligt var det i alla fall, lugn match, hände inte så speciellt mycke.

men nu kommer paul hem och vi ska sticka och handla på apoteket och ica maxi och kanske sticka upp en vända till veterinären också. vi får se, ska ringa dom först.

pusspuss <3


Anonym

Älsk! Du har bloggat! Du borde ju ha en guldstjärna! ;) Saknar dig! Leka snart???!!!

2008-06-26 @ 16:06:35
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Anonym

haha förresten? När får jag vara en babe?? :P

2008-06-26 @ 16:09:35

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0