26 juni 2008

jahapp, då ska man iväg och jobba igen. sitter här och väntar på robert, han ska hämta mig. onödigt jag kör ner till kontoret med min bil när han ändå kör förbi mig på vägen ju. hehe.
gud så pinsamt, pauls brors flickvän madeleine var här precis och skulle hämta spackel, så ser här ut som kriget, fan va pinsamt. måste ha det tipptopp när hon och henrik kommer hit nästa gång. fy fan, vad det ser ut. vill knappt vara här själv bara. men jag gjorde iordning köket med disk och så nu precis. men jag får fan ta en ordentlig röj här imorgon, för såhär kan vi inte ha det.

jag var hos veterinären idag, skulle på återbesök med gosan och hennes ögonsjukdom. och det såg mycket bra ut, hon blev friskförklarad. så nästa vecka ska vi vaccinera henne. ska bli så skönt att äntligen ha en frisk och kry katt, som vi kan försäkra. vi har ju inte kunnat göra det innan eftersom hon varit sjuk, därför har allt blivit så himla dyrt.
köpte kattmat också idag, dyr som fan. varför kan hon inte äta vanlig jävla kattmat? det ska alltid vara den dyraste och bästa, men vi har väl skämt bort henne från början. hehe. kostade 629:- för en säck med 10 kilo, som tur var hade vi lite rabatt så det blev bara 454:- men det är fan dyrt ändå. menmen, allt för vår lilla bebis. :)

nu ska jag klä på mig och ta mina saker för robert kan vara här vilken minut som helst.

pp, Im thinking of you... ♥

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0