14 mars 2008

securitas logo

jahopp, då var man anställd på securitas :) Im their property...

det har hänt väldigt mycket den senaste tiden. shit, det är helt hundraprocent klart att jag ska flytta till ängelholm tillsammans med paul till en trea nu. vi ska börja flytta den 25e. riktigt roligt ska det bli. jag ser verkligen fram emot det. har varit och handlat en ny säng och lite annat till vårt hem. det känns så overkligt att diskutera tapeter och renovering osv. men det är verklighet, jag kan knappt fatta det.

men paul, jag ser fram emot att bygga ett liv tillsammans med dig. jag älskar dig.

på söndag ska jag och paul göra ngt riktigt roligt. vi ska iväg till åvarp och rida ut i skogen, jag trodde aldrig han skulle vilja följa med men jovisst, vi ska dit på söndag. det var riktigt längesen jag riktigt såg fram emot att göra ngt tillsammans med min älskling som jag gör nu. är nyfiken som fan på hur det ska gå, han säger ju att han kan rida och att han gjort det när han var liten så det är upp till bevis nu! :)

hmm. tänkte kanske man fick säga ett par ord om hur dömningen går. och man kan väl säga att det är på väg mot en spikrak karriär uppåt. har gått som AD på en allsvensk match och allt är allmänt roligt och bra. även herrar division 3 har varit ett av mina uppdrag, så jag får väl vara nöjd. men målet är allsvenskan på riktigt denna säsongen. :)

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0