9 november 2008

usch vad det har hänt mycket på senaste tiden. både bra och dåliga saker. har haft en sån period då jag inte kunnat skriva särskilt mycket nu igen. har inte riktigt funnits tid till det. :(

men tänkte berätta lite kortfattat. har varit på ullared och inhandlat alla julklappar, nästan i alla fall. har den till paul kvar. och det känns riktigt skönt att ha allt klart liksom. var där med rickard, hade en riktigt bra dag faktiskt. ända tills vi var på väg hem från maxi, då stoppade polisen mig typ 100 meter hemifrån. jag körde för fort och förlorade körkortet. kommer att vara utan det i ca 2 månader nu, vi ska överklaga eftersom jag behöver det i jobbet så förhoppningsvis kommer inte inte att bli så länge. men jag fick ändå 3600 kronor i böter också så just nu är det inte så bra ekonomiskt. vi som hade så stora planer med hallen och resa och allt. men där sprack det. skit också!

men något bra som har hänt är ändå att gosan började löpa i onsdags och då var det ju bara att ringa direkt. så nu har vi haft en hane hos oss sedan dess. men det är inte så bra ändå. hon är så taskig mot honom och fräser och bråkar hela tiden så han är rädd för henne och bara gömmer sig hela tiden. så vi tror inte att där har blivit något. och där var ju 400 spänn utslängda på ingenting. men vi ska pröva en gång till nästa gång hon löper, kanske blir lättare då eftersom dem känner varandra sedan innan då. det gör dem ju inte nu. han trivs inte här heller, tycker mest synd om honom. han är ju utekatt egentligen och så har vi honom bara inomhus i en jävla lägenhet på tredje våningen, stackare.

igårkväll var vi på ekebo med pauls jobb. det var faktiskt riktigt trevligt. god mat och bra musik och allt. charlotte perelli spelade. och sen spelade dem typ bara schlagerlåtar hela kvällen och det var kasedans och hela köret. trevligt som fan. träffade även ett par gamla skolkompisar från högstadiet, värsta bönderna. haha. johan och dennis från kågeröd! men det var skoj att snacka, det var ju så himla längesen man sågs. har fan inte sett dem sen man slutade nian. haha, eller rättare sagt sen dom slutade nian, dem gick ju en klass över mig. så jag dansade lite med dem också.
sen kom robert och hämtade oss vid strax innan halv två. (tack!)

sen har vi även bestämt idag att vi ska ha lite nyårsfest här hemma. ska bjuda några stycken, inte alls många. så får vi se om de blir lyckat. men det får man väl hoppas!

nu ska jag in till paul i vardagsrummet och hoppa på honom!

pusspuss <3


Jennie

Men, Sandra. Du får köra lugnt. Hoppas du snart får tillbaka det. Ha de gott o kram på er!

2008-11-12 @ 10:30:52

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0