17 oktober 2008

är på jobbet just nu. tråkigt som fan. men började arbetspasset med att köra på larm direkt. skoj! men hoppas fan att andreas kommer in sen en sväng för det ringde precis en snubbe så måste fråga andreas om en sak. annars blir det fan katastrof. vill inte riktigt ringa och fråga honom heller när han är ledig. han har ju varit på kurs nu i veckan så..

men jag har min dator med ner till kontoret om det blir en lång dag. kan vara skönt att ha något att göra när man är här nere, finns ju inte så mycket, bara TV, men det är ju knappt något trevligt på TV. så man kan ju sitta här och tråka istället. tänkte logga in på msn en sväng. där är säkert någon att snacka med. :)

fick lön idag, alla mina räkningar är betalda! skönt värre. och idag kommer malin hit. fan var härligt det ska bli. sen kör vi till ullared imorgon. fan vad jag längtar. ska köra upp till skokanonen och köpa skorna jag lagt undan där idag också. får göra det på arbetstid sen när jag ändå är ute och kör.. för sen när jag slutar hinner jag knappast. malin kommer ju och jag måste hinna duscha och så. fan, det är en lång arbetsdag detta. 

igår var en helt underbar dag. direkt när jag kom in genom dörren där hemma så kom paul och gav mig värsta pussen. blev jätteglad, fick ett riktigt varmt mottagande. sen mös vi massor och hade en riktigt mysig kväll. gud som jag saknade honom när jag sov i svalöv och han hade saknat mig också sa han, och det märkte man. han brukar inte bli sååå glad när jag kommer hem att han praktiskt taget kastar sig över mig. men det vad najs!

var på tech futurum för de sista proveleverna igår. mycket högre nivå än första dagen. men som filiph sa, det var ju lite meningen att dela upp eleverna efter kunskap och förmåga, expertiser och svagheter. och det blev sjukt lyckat. som jag tjafsade med en del av dem. erling höll på att avbryta en gång för han trodde att eleven skulle tända till på riktigt. men det var sjukt jävla roligt. ska nog vara med när dem har prov i VU2 också, riktigt roligt att se hur utvecklingen varit osv. tänkte på en sak. fan va roligt att vara utbildare och examinatör på en utbildning som man verkligen gillar och är bra på, som jag med väkteriet. känns så i alla fall. det kändes riktigt bra att kunna förklara för de nuvarande eleverna vad man ska tänka på, ge tips, berätta om mina erfarenheter osv. har ju trots allt ett års erfarenhet nu. och allt kändes kanonbra. det kanske är det som är min framtid? vem vet...

nej nu ska jag spela lite yatzy på blip. hoppas någon vill spela med mig. :)

herregud vilken dag. klockan är bara fem i halv fem och jag är redan slut i huvudet. varför ska allt skit hända när jag jobbar för? suck. men det är ändå lärorikt som fan tycker jag. pratade med malin för ett tag sedan, fan hon är här om typ två timmar. iiiih. som jag längtar. vi ska ha supermys men lägga oss tidigt, relativt i alla fall. ska ju orka springa på ullared läääänge imorgon. ska bli så jävla kul.

har varit på apoteket också och köpt en tablett, ibland måste man. fan va dyrt det var med en jävla tablett. 160 spänn. men bättre det. inte fan kunde jag säga till paul mitt i allt när det var som mest underbart "stopp du får inte, det blir så jävla dyrt" nej minsann. den smällen får man ta. och jag kan med gottsamvete och mena det till hundratio procent säga att DET VAR VÄRT DET. :) jag är så oerhört glad att jag har paul. han är verkligen den finaste i världen.

pratade förresten med ett gammalt ragg innan. jonas. han är fan inte sann. förstår mig inte på vissa människor, speciellt honom. han har flyttat till hus med sin flickvän och har det frid och fröjd. men ändå säger han till mig att han vill att jag ska bli singel så att han och jag kan bli tillsammans och att han har velat ha mig ända sedan vi träffades för typ 2 år sedan. men alltså, hallå??? det är något jag inte får in i min skalle här. bara för att jag är singel så betyder väl inte det att jag vill ha honom. han är fan desperat. en mer tragisk människa får man fan leta efter. han lever totalt på sitt yrke och tror att han kan få vem han vill pga. det. han är sångare och har varit inhoppare för barbados osv, säger han iaf men jag tror nog att det är sant, han ljuger säkert inte om det för det kommer ju fram om man tar reda på det. men ändå. varför skulle han få vem han vill bara för det liksom? dessutom så ville han att jag skulle komma på hans inflyttningsmiddag i hans hus hos honom och hans flickvän, jag menar, HALLÅ!!! är han tragisk eller är han bara allmänt korkad? jag vet ju inte ens om han förstår hur han håller på, tänk om han tycker att det är fullt normalt? fan killen behöver träffa en livskamrat som kan slå in lite vett och etikett i skallen på honom. och INTE ska det bli jag i alla fall, nej usch... jag ville ju inte ha honom då, varför skulle jag då vilja det nu 2 år senare, och vi träffades dessutom bara en gång...

jag har ändå ätit världens godaste bakpotatis till lunch idag. med kyckling-curry röra. mm så gott. ska verkligen äta det fler ggr. tidigare har jag bara ätit graffittis sallader men tänkte pröva en potatis idag och det var fan lyckat. MMM, verkligen. festade till det lite extra med en muffins till efterrätt. sen är det nyttigt resten av helgen, nu har jag minsann fått min ranson. haha.

fan min mobil är helt knäpp. skickade typ massa meddelanden igår och så. och min mobil har varit helt knäpptyst de senaste dagarna. inte ens malin har hört av sig. helskumt tyckte jag. gick här och undrade om hon hade ångrat sig men inte ville ringa utan tänkte bara skita i det. men så dog min telefon av någon anledning och sen satte den igång sig igen. och då kom det typ 40 sms samtidigt. och det var blandat från de senaste dagarna som kom nu. helskumt. men hon hade inte ångrat sig. hon kommer snart. iiiih.

nu ska jag springa till systembolaget, IGEN!!!

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0