fakta om mig

hmm. hoppas folk gottar sig åt denna läsning. hade lite färdigskrivna listor som jag bara ändrade om i, har inget att göra här på jobb, nåt måste man ju hitta på. alltid glädjer det någon!!!

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja, det tycker jag
HUR RAGGAR DU: Le lite sött
VAD HETER DU: Sandra
KALLAS: Saaaandii
VARFÖR: Bara blev så
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat, myst med katten, ätit frukost, gått till jobbet, köpt skorna på skokanonen
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Jobba, myskväll med malin, somna
VAD VILL DU HELST HA NU: Fast jobb, massor av pengar och en fin bil
VAR ÄR DU NU: På kontoret på jobb
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja, min kisemise
RÖKER DU: Nope.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Minns jag knappt. hehe
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ikväll kommer malin för myskväll, imorgon bitti kör vi till ullared och sen imorgonkväll ska jag på kalas i för fredrik, martina och marie i röstånga sen söndagkväll ska jag jobba på mitt andra jobb
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Trosorna är gröna och BH:n är svart
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Det är ju inte jääättelångt dit så lite gör man väl, januari närmare bestämt 
VEM PRATADE DU MED SENAST: Larmcentralen och min chef
VAD PRATADE NI OM: Enligt sekretesslagen och min tystnadsplikt kan jag tyvärr inte svara på denna fråga
VAD GÖR DU JUST NU: Gör denna Lista och funderar på vad jag ska äta till lunch och när jag ska göra det
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Nej det tror jag inte, men det var iofs längesedan sist
ÄR DU BLYG: Kan vara litegrann, men oftast inte
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 06.13, ställde dock klockan på 05.50 men man måste snooza lite ;)
NÄR KRÄKTES DU SENAST: För ett tag sedan, kanske 2-3 månader har inte koll, hade flunsan. usch så kass jag mådde
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Igår i bilen på väg till icamaxi Lady Gaga - Just dance
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Always, fast lite halvt i pauls. mysigt att ligga nära
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja, paul såklart. och gosan tog sig nog en liten tupplur hos oss också
HAR DU GLASÖGON: Nope
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Ängelholm
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Inte än.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nope.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Insekter, ormar, spindlar, spya, offentliga toaletter, saliv, kattkräk
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Repris av Top Model 6 här på kontoret
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Malin "Fyra dagar kvar :)"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Njee, vill jag inte påstå (tror inte det i alla fall, fast för paul är det såklart hihi)
HUR SVARAR DU I TELEFON: Tja de e sandra
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Matlagning, vänner, kläder, julen, träna, läsa, film
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Ladda hem film, se på film
HAR DU DVD-SPELARE? Yepp
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Insekter, våldtäcktsmän, att förlora det jag älskar mest av allt
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ja, det tycker jag, åtminstone när det krävs och i sällskap
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Leende och ögon. Och Personlighet, helheten kan man säga
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Huvudet, magen, ryggen
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nope.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Svart, grått, brunt
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? När jag gick i 7:an
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Paul, han är såå söt när han är morgontrött och nyss har vaknat
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Ingen speciell, bara min egen salivsmak (usch vad äckligt det lät haha)
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen, en blick säger mer än tusen ord
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Yes, sometimes. försöker komma ihåg det men det är inte så lätt alltid
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Några
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Nu det senaste, jag och paul firar 1,5 år den 6e november ♥
VAD KÖPTE DU SENAST? 2 par skor på Skokanonen
BRUKAR DU KOMMA I TID? Always, gör alltid mitt bästa i alla fall. olika aspekter kan dock förhindra detta, men då är det ju inte mitt fel
HUR KÄNNER DU DIG NU? Hungrig, uttråkad, förväntansfull inför morgondagen
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Tro det eller ej, men svart, rött, brunt, grått, mörkblått. (man ser smalare ut i mörka kläder)
KAN DU LAGA MAT? Ja, jag har jobbat som kock och paul fullständigt äääälskar min mat
VAD PLUGGAR DU? Inget, men ska nog börja läsa in mina gymnasiebetyg till våren på komvux, känner att jag måste ta tag i det nu om jag ska kunna söka in till polishögskolan
ÄR/VAR DU AKTIV I SKOLAN? Nja, man kan väl säga att jag var aktiv i det jag tyckte var kul och intressant, men det var inte alltför mycket. Sådär, då har jag inte sagt något dåligt även om det betydde det. haha
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja det får jag väl säga, hade världens mys med paul
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?! Ehh ja!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Tja, beror på vad jag dricker. men en del, beror även på vad jag ätit under dagen osv.



pp

jag saknr dig dunde mycket!

2008-10-18 @ 14:54:17

marie

Det rä som vanligt. en massa bråk å tjaffs... haha men det går väl äver som allt annat... Hur äre själv ?? Jag vill leka NU NU NU NU NU !!!



Älskar dig pussar

2008-10-20 @ 11:32:25
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

pp

Nu fåru väl ändå uppdatera lite? Nu äru sådär Kass igen :( Varför? Saknar dig Sandi!



Älskar dig! Puss

2008-10-22 @ 11:43:01
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0