nytt liv - ny diet

nu har jag gjort det, jag har tagit steget. var hemma hos en söt liten dam och köpte måltidsersättningar och så idag. hon var hur trevlig som helst, verkade helt klart ha koll på det mesta. riktigt kunnig och intelligent kvinna. beundrade henne verkligen. vi får väl se vilka smaker och sånt som jag gillar. men hade tänkt ha en liten myskväll med paul ikväll med god middag och så för imorgon börjar allvaret!
vill verkligen gå ner i vikt så jag väger normalt och ser normal ut igen. har ju varit så snygg. (där kom lite självförtroende upp) hehe. inte för att jag har så mycket bra sådant. men jag har sett ganska bra ut innan, gör väl det lite fortfarande men inte som innan. vill inte påstå att jag är värsta snyggingen men är väl inte ful när jag gjort vid mig och så, inte i ansiktet iaf. menmen, nog snackat om det.

vill bli fin och så till fester och så. har köpt ett par skitsnygga jeans och en riktigt fin klänning som jag vill komma i. klänningen vill jag ha på pauls firmafest, om allt vill sig väl. men man ska väl inte hoppas på för mycket. sitter mest och hoppas på att pp ska komma till mig antingen ikväll eller imorgon. men hennes pojkvän vill väl låsa in henne med tanke på det som hände igår. suck. han förstår inte, vi behöver varandra. vi har ju samma problem fast tvärtom och i lite olika grad. hon skulle ju aldrig göra något sånt hos mig. hon mår bra hos mig. det gör hon ju hemma hos honom också men alltså, alltid mår man bättre av att sakna den man älskar och av att byta miljö lite ibland. han måste väl förstå det?
han måste väl förstå att hon inte skulle må sämre av att åka ner till mig en sväng?

nu ska jag springa till systemet igen.

pusspuss <3


Jennie

Hallå! Hur går din diet? Ha de gott o kram på er där uppe Jennie

2008-11-06 @ 10:25:53

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0