19 september 2008

eller ja, det är rättare sagt natten mellan den 18e och den 19e september. jag är på jobbet. men är redan klar med all min rondering, så jag har typ ingenting att göra och vi har inga larm eller nånting. så jag sitter på kontoret med min dator och surfar runt lite, så tänkte jag att jag skulle skriva lite här. är ju lite inaktiv för närvarande. men jag är helt less, min blogg är jätteful. MATTIAS DU MÅSTE FIXA DEN TILL MIG!!!

i alla fall, denna helgen kommer vara sjukt hektiskt, visserligen är jag ledig men har massa inplanerat. imorgon, eller ja, idag blir det ju, men senare ikväll ska jag kanske säga istället. haha. senare ikväll ska jag och paul till min mormor och morfar och äta middag, mamma, pappa och simon ska också komma dit. det ska faktiskt bli riktigt trevligt. längtar om jag ska vara ärlig. sen på lördag blir det att städa lite där hemma, vi har nyligen storstädat så det är inte så mycket, men mest rymma undan och dammsuga av, för sen kommer mamma och pappa och simon och hans kompis till oss. det är ju rögle-färjestad. så alla ska kolla på det, bara jag och mamma som ska va hemma. ska ha "tjejkväll", eller vad man nu kan kalla det när det är med sin mamma. hehe. vi ska i alla fall beställa hem texmex-mat och bara ta det lugnt. ska kolla om det finns något spinningpass, så kanske vi kan göra det. eller i alla fall gå och träna. vi får se. sen på söndageftermiddag så kommer min farmor och farfar och hälsar på, dem har ju fortfarande inte varit hemma hos mig i lägenheten sen jag flyttade hit. lite dåligt får man säga, men det har v'äl varit mycket annat som kommit emellan både för dem och för mig. jag har ju jobbat som en gnu känns det som. haha.

nu kommer nog snart rolf och janusz och jocke, blir fika då tror jag. eller jag VET, för när jag och rolf var på statoil så köpte han vaniljfläta, så det blir storkalas idag. härligt. men fan, jag måste tänka på figuren fan. det ska bli allvarlig ändring på det efter denna helgen. blir lite svårt denna helgen när det är middagar hit och dit, men från och med måndag är det igenhållning på heltid. det svär jag på så sant som jag heter sandra och bor i ängelholm!

måste ju också berätta att jag har hittat en annan hane till gosan som hon ska para sig med, har bestämt med ägaren och allting. det är inte alls långt att köra heller, bara till munka. det är en kritvit renrasig norsk skogskatt med stamtavla. jättefin var han. och gosan ska snart löpa, så då ska vi komma direkt. det börjar närma sig riktigt mycket, det kan bli vilken dag som helst nu. ser fram emot det jättemycket.

och sen den 25e när jag får pengar får jag hoppas att det är så mycket som jag räknar med, för då ska jag åka upp till göteborg och hälsa på min pp. saknar henne så sjukt mycket. tänker på henne varje dag och bara önskar av hela mitt hjärta att hon bodde här nere hos mig istället. det hade varit en sjukt härlig dröm som gick i uppfyllelse. marie, tänk på att jag älskar dig. du är det bästa vännen som finns, kommer alltid finnas här för dig. no matter what.

nu ska jag surfa runt på annat. sen hem och sova.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0