21 september 2008

då satt man här igen, gud så duktig jag är. ni som ständigt läser denna urtråkiga blogg om mitt liv, ni får minsann massor med läsning dessa dagar. haha. men det är ni väl värda antar jag. haha.
farmor och farfar är väl på väg hit (tror jag). dem sa inte när dem skulle komma så vi får väl se. det enda jag vet är att dem ringer när dem är här nedanför så jag kan visa var de ska parkera. och det är ju bra. hehe. ingen framförhållning alls, menmen. och katten springer runt här och busar, som ett streck fram och tillbaka mellan datorrummet, där och och paul sitter med varsin burk, och balkongen, och snabbt går det. min lilla ängel! :)

har dukat fram lite fika också, muffinsen ligger fortfarande kvar i påsen för att de inte ska bli torra, men dem ser riktigt goda ut, hoppas de smakar också. och kaffe ska det kokas och usch, det är lite jobb med att ha gäster ändån. man får städa upp lite så det inte ser alltför stökigt och smutsigt ut. hehe. men om jag ska säga vad jag tycker så har vi det mer städat och finare än många andra i vår ålder, nästan de flesta andra faktiskt. av dem jag varit hos då, kan ju inte uttala mig om alla, bara tro och anta.

ikväll/eftermiddag ska jag och paul ut och gå har vi bestämt. det är faktiskt riktigt fint väder så det ska bli mysigt. kanske ner på stranden och uppleva gamla minnen. bara tråkigt att sommaren är slut och att det är så himla kallt på kvällarna och nätterna, annars hade det kunnat vara hur mysigt som helst att sitta där nere med en engångsgrill och grilla lite korv och bara mysa och titta på solnedgången. :)

sen hela veckan blir inte så mycket mys för jag jobbar typ alla dagar. usch tråk. men sånt är livet. dessutom ska jag jobba både på securitas OCH på shell på torsdag, kommer vara astrött när jag kommer hem på natten sen. stänger ju shell 00.15. suck. men måste ju lära mig allting där så jag kan vara en resurs senare och kunna bli inringd när som helst.

men nu ska jag ut och fixa det sista i köket och slänga på överkastet på sängen.

pusspuss <3


Anonym

älsk, du kan kolla inne på http://svvahn.blogg.se << pillar med din sida där.. du får godkänna grunden innan vi gör ngt här tänkte jag :D Bra va? Älskar dig!

2008-09-22 @ 14:57:05
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0