6 september 2008

idag har jag minsann hunnit med att göra ganska mycket, mer än jag brukar hinna med på en dag i alla fall. har en del att berätta med andra ord, inget märkvärdigt men dock.

i morse vaknade jag och jag och paul gjorde "nybakade" baguetter i ugnen och åt frukost och hade allmänt mys, sen körde jag iväg till landskrona för att döma fotboll. gick på linjen mellan Wormo och Billeberga, där wormo vann med 9-1, ganska så jätteöverlägset. gjorde själv en bra insats, men det var lite knasigt emellanåt för den domaren som dömde (tänker inte nämna några namn) hade aldrig nånsin dömt med assisterande innan och det var en del, eller ja, många situationer som blev knasiga pga. det. och sen tycker jag för den delen inte att han är en speciellt bra domare heller, inte idag i alla fall. hehe. fast man ska ju inte klaga på sina kolleger... ;)

sen stannade jag kvar i landskrona och hälsade på jessica. vi käkade och såg en film och hade allmänt mys, hennes mamma var också där. riktigt trevligt. hon hade klippt av sig sitt långa fina hår, men den nya frisyren var riktigt fräsch. när hon sa till mig att jag också borde göra något drastiskt, inte för att mitt hår är fult, men att jag borde våga göra något annorlunda, då började jag ärligt talat att tänka efter. jag borde kanske det. hade tänkt klippa mig nu när jag får lön. kanske gör något annorlunda då, inte lika drastiskt som jessica, att klippa av allt det långa. men vi får se. något måste jag fan göra i alla fall.

sen så körde jag till svalöv. och paul kom också hit, sitter här nu. vi ska sova här i natt och sen imorgon kolla på fotboll när felix spelar här i svalöv och käka lunch och så här. sen blir det att vila ett par timmar på eftermiddagen för det blir jobb på natten. hehe.
men idag när jag körde till svalöv, så var där några snorungar som kastade en hel näve stenar på min bil så jag bara tvärnitade och gick av och bort och bankade på dörren till huset för att se om deras föräldrar var hemma. för så gör man fan inte. blev riktigt jävla irriterade. men ungarna sprang och gömde sig inne i huset och kom inte och öppnade, såg det genom fönstret, så de var antagligen hemma själva. men jag ska fan köra dit imorgon och ta föräldrarna, för hade jag nu kört med pauls ford så hade det inte varit särskilt roligt för mig när jag kom hem sen, fast det inte var mitt fel. så gör man fan inte. hade det varit mina ungar hade jag fan nackat dem, nej inte allvarligt, men jag hade blivit sjukt jävla arg.

nej nu ska jag fortsätta leta reda på filmer som jag kan ladda ner nu när jag är här. mamma och pappa har ju ett snabbt jävla bredband så man får passa på. jag och paul ska också skaffa det snart. har ju våra mobila just nu och det funkar inte. men där är en tråkig jävla bindningstid på dem så vi kan inte säga upp dem tråkigt nog. men vi kanske skaffar det andra ändå och betalar vid sidan av, ska försöka övertala paul till det. för vi kan fan inte ha det som vi har det nu. det kanske lägger av mitt i en räkning, kasst.

men nu ska jag sticka.

pusspuss <3


pp

ÄLSKAR DIG när du skriver!! det gör du alldeles för sällan!!!

2008-09-07 @ 20:33:23
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0