15 april 2009

får väl börja lite med att berätta om gårdagen. var hos jessica, och vi tog en sväng på stan och åt lite och kollade i affärer och snackade osv. det känns så otroligt bra att snacka med henne. man vet liksom att man verkligen kan säga allt till henne utan att hon tycker att man är knasig eller berättar det vidare eller nånting. hon betyder verkligen otroligt mycket för mig. jag vet inte hur jag ska förklara det för henne. hon är verkligen den bästa som finns. :)
vi gjorde i alla fall sen vårrullar med ris och currysås. supergott. har aldrig ätit det innan så det var en upplevelse faktiskt. men jag kan ju säga som så att det är definitivt inte sista gången jag äter det. förhoppningsvis kan jag bjuda det på paul en gång. :) han har sagt att han gillar vårrullar.

idag har jag gjort massa saker. vaknade vid typ 11.50 men var fortfarande dödstrött. körde lite på träningsmaskinen. riktigt skönt är det sådär på morgonen. sen var det frukosttajm och dags för packning. måste ha saker med mig till lina för att duscha och så.
men innan det bar iväg till klippan var jag i ängelholm en sväng och hämtade lite saker och lämnade lite saker. när jag sen kom till lina var vi ute en sväng på stan och åt glass och bara softade. sen slappade vi och hade eget litet minilan här hemma hos henne. sååå nördiga vi är. haha. nu har vi precis lagat mat och är mätta och belåtna. om en stund ska vi smälla igång en film och slappa lite till. fan va najs det är med såna här dagar. det händer minsann inte ofta i mitt liv. oftast är det full rulle och tider att passa hela tiden. suck. men det ska det definitivt bli ändring på nu. ska börja träna mer och gå ut och gå osv. ska bli så härligt.

imorgon ska jag köra till mormor och morfar och visa min nya bil och följa med mormor och köpa en ny datorskärm. ska bli mys. sen börjar jag jobba på 7eleven 16.30 så det blir ju inte så länge men det är alltid nåt. måste in om lägenheten imorgon också och hämta mina pulversoppor så jag kan börja med det nu när jag har all tid i världen. måste se hur det fungerar med jobbet och så också och det är ju ypperligt tillfälle till det nu i helgen. :)

nej minsann. nu lägger jag ner för ikväll. tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0