21 april 2009

tro det eller ej, men just nu sitter jag i mitt eget vardagsrum med min rosa laptop i knäet och skriver. samtidigt ser jag en dokumentär om britney spears på TVn. trivs faktiskt. har ju inte varit hemma på detta viset på över en vecka. har inte kunnat slappna av riktigt, egentligen kan jag inte det till hundra procent nu heller, men det känns ändå bättre.
igår när jag kom hit pratade vi en långlång stund och det kändes bra. även om allt är långt ifrån bra mellan mig och paul så känns det ändå som att vi tar små små snigelsteg framåt. inte uppåt, men framåt.
igår var jag på maxi och pantade flaskor och handlade bröd och så till honom, bokade även en tvättid till honom. under tiden lagade han dörren i datarummet. jag hjälpte honom lite med att torka bort limmet och så medan han klädde på sig. sen körde vi till lund och gick på bio. såg fast and furious. och den var faktiskt bra. egentligen inte min typ av film sådär, men jag gillade faktiskt den, riktigt mycket också. även om allt inte var hundra bra, långt ifrån, så kändes hela grejen liksom bra.

nu på natten har jag legat på soffan och sovit. skulle egentligen till lina men det blev inte av eftersom vi kom hem så sent, bio var ju inte direkt planerat. jag var riktigt duktig igår när paul gått och lagt sig också. han har ju inte sovit så bra dem senaste nätterna, gått och lagt sig sent osv. han har ju så himla lätt att försova sig då, så jag bredde mackor till honom och ställde i en matlåda i kylen så det var bara för honom att ta dem. så sparade han tid i morse. tror han blev glad. mackkorna var borta i alla fall. :)

jag sitter mest och väntar på att klockan ska gå. ska börja jobba halv fem. om lite mer än en timme. på 7eleven. ska bli trevligt. behöver pengarna. men det är riktigt mycket jobb denna veckan tyvärr. men det är sånt man får ta. behöver pengarna. blev ju inte så många övertidstimmar på mitt vanliga jobb denna månaden så jag får jobba där så mycket jag bara kan och orkar.

nu ska jag ägna mig helt åt dokumentären. har missat massa intressant. hejhej!


Emelie

Tack för tipset, ska nog dit på torsdag och lämna CV.

2009-04-21 @ 15:35:51

Eva

åh, den skulle jag velat se.. too late antar jag =(

2009-04-21 @ 15:44:45
Bloggadress: http://eva.blogg.se/

Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?

2009-04-22 @ 01:21:10
Bloggadress: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0