23 april 2009

fan jag vill bara bort bort bort. åka bort två-tre dagar, bort från hela vardagen och allt som känns jobbigt. sitter just nu på jobb med tankarna överallt och ingenstans och det är bara allmänt jobbigt. varför ska allt vara såhär för? varför kan inte livet bara flyta på och vara bra och trivsamt? varför kan man inte bara få allt som man vill och sen är det frid och fröjd? men så funkar det helt enkelt inte. det har jag förstått nu. eller jag har vetat det hela tiden, men nu förstår jag det på ett helt annat sätt.

sitter på jobb just nu och dricker min kära cambridgedryck. den är faktiskt riktigt god. har lärt mig att gilla den. och imorgon ska jag faktiskt ner till solariet och sola. :) max har pushat mig och fått mig att inse att det också är en del av processen. hehe. thanks.
det känns så bra att jag har så trevliga och underbara arbetskamrater som man kan prata med. för det är fan inte lätt att sitta i en bil och jobba hela natten för sig själv när allt runtomkring inte fungerar som man önskar. det känns så bra att kunna prata med någon då. jag är verkligen i en guldsits. :)

imorgon kommer väl hela bowlingkvällen skita sig också. alla bara fetbangar. så jävla bull. vad ska jag då hitta på för något skoj? kan ju inte bara sitta hemma och glo. eller kan jag det? får ringa lina så vi kan leka. saknar henne megamkt nu när jag bor i svalöv. det är ju så mycket svårare att hitta på något då. fan jag vill flytta hem igen, hem till mitt eget hem, till min egen lägenhet, min egen säng och min egen katt. längtar såå!

men nu ska jag återgå. :) tjing!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0