29 april 2009

idag har jag jobbat hela dagen lång, från 9 till 16. var faktiskt ganska trevligt att jobba på 7eleven på dagtid igen. man träffar så mycket folk och det mycket att göra och full rulle hela tiden. det är precis så det ska vara på ett sånt jobb. superkul. ska antagligen jobbar ett par timmar imorgonförmiddag också när det är inventering. har ändå jobbat rätt många dagar den här månaden så det blir skitbra sen när pengarna kommer i maj.

efter jobb var jag och paul ute och åkte rollerblades en stund. jag är inte så himla duktig på det men planerar att lära mig. hehe. men jag kan inte ens stanna utan att köra in i en lyktstolpe eller liknande. paul tycker jag är ett hopplöst fall men det går framåt i alla fall. jag kan ju köra. men det är vingligt som fan. men han får ha tålamod så kommer det nog att gå bättre sen.

nu sitter jag bara här och väntar på att lina ska komma så vi kan köra upp till maxi och handla lite saker som vi behöver till imorgon. ska ju grilla och lite så här imorgonkväll. trevligt ska det bli. har kubb och boule och massa annat så vi kommer inte att vara sysslolösa.

måste bara berätta. min lillebror klarade sin uppkörning idag. GRATTIS SIMON!!! är så grymt stolt över honom. kan knappt fatta att han faktiskt är 18 år och har körkort, han är fan vuxen min lille lillebror. det är helt sanslöst, helt sjukt. tiden går så fort, man hinner knappt med. sa till honom att han gott kunde köra upp hit imorgon efter skolan. hoppas han gör det också. så kan vi ut och åka en sväng, har ju lovat honom att han ska få köra en sväng i min cabbe när han klarat körkortet. blir helt varm i hela kroppen när jag tänker på det, är så grymt glad för hans skull.

nej minsann. nu är det allvar i leken. måste springa ner och slänga in en maskin tvätt i tvättstugan. har knappt några kläder rena som jag kan ha på mig som ser något sånär ut. och det är bull. man måste ändå klä sig hyffsat fint imorgon när man får gäster och det är valborg och allt. men det blir nog bra. kanske rentav blir mina nya högklackade skor från Deichmann. :) vi får väl se.

nu beger jag mig. tjabbatjenahallå!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0