jag har riktiga vänner

det finns ingenting som går upp emot vetskapen att man har riktiga vänner att vända sig till när man har det svårt. det kan jag med säkerhet säga att jag har. jag går just nu igenom en ganska tuff period, vänner hör verkligen av sig bara för att fråga hur det är. det uppskattas enormt mycket. jag vet ju att man inte alltid kan höras varje dag, inte ens varje vecka, man har så mycket i vardagen och massa att göra osv. men när det verkligen är svårt, så får jag verkligen höra ifrån er. jag är så oerhört tacksam för att ni finns. jag tänker inte namnge någon här med risk för att även jag kan drabbas av den mänskilga glömskheten, men jag är helt bombsäker på att mina riktiga vänner vet vilka ni är. jag vill även tala om för er att ni betyder så oerhört mycket. ni är människor från olika delar av mitt liv, jag känner verkligen att jag har tagit med mig någon från varje period från mitt liv såsom fotbollstiden, gymnasiet, KY-utbildningen, landskronahemsjobbet, semestrar, barndomen, vänners vänners ja och alla andra perioder som kanske inte går att beskriva här direkt. men alltid har det funnits någon. jag älskar er och kommer alltid att ställa upp för er oavsett vad som händer. ni är mina änglar i vardagen. det är tack vare er som jag klarar av att ta mig igenom den här svåra tiden. även om jag inte hör av mig alltid, så hoppas jag att ni vet att jag älskar er och alltid finns här. tack för ert stöd...


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0