operation saknad: dag 3

dem som känner mig vet precis vad jag menar med rubriken, för er andra kan jag bara säga att jag orkar inte förklara här över internet. vill ni veta så kommentera gärna så ser vi om jag känner för att berätta något mer ingående.

känslorna har idag varit ganska blandade. det kliar i fingrarna att inte ens kunna skicka iväg ett litet sms. det enda jag vill är att vara hos dig och hålla om dig och berätta hur mycket jag ångrar att saker och ting har blivit som dem har blivit. på ett sätt känns det skönt att liksom vara ifrån vardagen lite och göra lite andra saker än jag gör när jag är hemma, men ändå vill jag bara hem till mitt eget hem, till dig. jag var hemma en stund innan och hämtade lite saker och lämnade lite saker, gosan blev så otroligt glad. inom mig kändes det bara tungt. jag ville ju stanna och ha maten fördig när du kommer hem. jag ville stanna och överraska dig. för framtiden vill jag kunna planera tillsammans med dig. gud vad jag saknar dig. jag vill bara vakna bredvid dig och kunna säga att jag älskar dig och ge dig en puss innan du ger dig iväg till jobbet. det är det enda jag vill just nu. men jag måste hålla mig, jag måste ge det lite tid. jag är helt säker på att allt kommer ordna sig till det bästa. längtar efter dig mitt hjärta...


Jennie

Jag lider med dig! Jag hoppas att det löser sig! En massa kramar till dig.

2009-04-16 @ 10:54:55
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0