smärtan är hemsk

sitter hemma hos lina nu, hon gick och la sig för en stund sedan. jag kan inte lägga mig än. det gör så ont i mig. jag kan bara inte lägga mig ner och sova när jag inte ens är trött. vågar inte somna. jag bara drömmer hemska saker. får inte sova, vill inte sova. snart måste jag dock men jag drar mig för det. vill inte alls att det ska vara såhär. om det är såhär det känns att vara utan dig vill jag inte leva mer den dagen det sker att du lämnar mig, vill inte den dagen ska komma. jag älskar dig så mycket. ser ju en framtid med dig. en lång framtid.
jag vill inte. vill inte...
ingen har nånsin fått mig att må så bra som du har. ingen har älskat mig som du. har aldrig varit så lycklig som jag är när jag är med dig, när jag vet att allt är bra mellan oss. du är mitt allt. min ögonsten. den mitt hjärta bankar för.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0