träningsmaskin

idag har den kommit på posten som jag betalade för längesen. eller ja, inte på posten, utan den kom på DHL-utlämningsställe som paul hämtade den på efter jobbet. härligt. en likadan som en orbitrek, fast lite billigare. eller ja, mycket billigare, under halva priset mot vad den kostade. supernajs ska det bli.
tänk med det braiga ljudet vi har i stereo och så här hemma, och så kan man sätta på musikvideo med asbra musik och asbra ljud och träna på den. fan vad najs det ska bli. sen kan man avsluta med lite situps. jag ska verkligen kämpa mig till att gå ner några kilon tills det är dags för mig och paul att åka utomlands efter sommaren/till hösten. längtar ihjäl mig. men då måste jag kunna ha bikini utan att må alltför dåligt. det kommer ju inte vara något mirakel som gör att jag rasar. men förhoppningsvis ska det göra skillnad. och jag ska lägga band på mig ngt fruktansvärt nu för detta ska bannemej bli bra. tihi. :)


-  pic: ellos.se  -


Sandra Gee

Åh ska du köpa ny bil?? =) Va kuL!! :D



ja med mig är allt kanon! Haft lite mycket att göra senaste veckan.. men längtar som attans tll helgen!!! =D



TACK gumman! Och tacka din pojkvän så hemskt mycket! Det va snällt av honom! =)



KRAM Sandra

2009-04-02 @ 01:18:32
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0