arbeta koffeindrogad + dagens shopping



det är precis vad jag ska göra idag, jag ska proppa mig själv så full med koffein att mina ögon står upp som om det var ett par tandpetare som ställt upp dem. hahaha. nej men skämtåsido, har ju varit uppe sen halv åtta i morse, det krävs ett visst uppiggande preparat för att jag ska klara av denna natt. det är ju över 20 timmar jag varit vaken när jag går av mitt pass i natt. men det ska jag klara, vad gör man inte för lite shopping med en underbar vän.

egentligen var det ju meningen att jag och emilia skulle ha en mysdag med shopping, men martin följde med. och det var ju trevligt. det blev riktigt trevligt idag ändå! :)
måste bara berätta, han köpte en skitfin tröja inne på newyorker, jag tyckte den var riktigt jävla snygg. så jag köpte faktiskt en likadan till paul. jag menar, hur stora är oddsen att dem har på sig den samtidigt och dessutom träffas vid just detta omöjliga tillfälle? jag anser att chansen är NOLL!!! har dock inte vågat berätta det för varken emilia eller martin, men det får dem väl läsa här. hihi.

jag shoppade faktiskt lite också idag. eller ja, en del. men det var faktiskt saker jag har tittat på länge men bestämt mig för att jag ska vänta till just en sån här dag. det blev ju en tröja och ett par skor till paul också. såå snäll jag är.
här kommer bilder på det jag köpte!


lila benvärmare 59:- H&M

stickad tröja till paul 199:- New Yorker

stentvättade jeansleggings med dragkedja nertill 149:- H&M

grå bomullskjol 49:- Gina Tricot

leggings med rosa rand 39:- ICA Maxi

vanliga svarta leggings 69:- H&M

big-T / tunika / oversize med paljetter 149:- H&M (har trånat efter denna lääänge)

mitt balsam från Jon Frieda 99:- Kicks

svarta skor med liten klack 150:- Skokanonen

fodrade skor till paul 50:- Skokanonen (paul har inga skor alls att ha i vinter)


jo, som ni ser så har jag haft en trevlig dag. när emilia och martin var tvungna att köra tillbaka till nordvästra skåne för att hon skulle jobba så träffade jag malin för en lunch på Sandy's. det blev pasta med kyckling och curry, mums.
var riktigt härligt att träffa malin igen, har inte setts på megalänge ju. vi var en sväng i hennes hus också, hon och hennes sambo har ju köpt hus i lödde. superfint. är nästan lite avundsjuk. hihi. alla köper ju hus och skaffar ungar nu tycker jag.
har allt en bild på malleballe också! :)


när jag kom till jobbet blev det en fika med andreas och anton. trevligt som bara den. :)
sen var det bara att kränga på sig jobbekläderna och sätta igång och här är jag nu!

imorgon ska jag minsann sova ut. skönt ska det bli!
nu ska jag fortsätta jobba och vara lite social här.

tjingeling!


Sandra ♥

vilka fina saker du köpt :)

2009-08-25 @ 19:10:09
Bloggadress: http://saandraaandersson.blogg.se/

TereseErica

Finfina grejer du köpt!

2009-08-25 @ 19:15:02
Bloggadress: http://tereseerica.blogg.se/

Katie

Tack så mycket! Nej, jag har gjort det själv. Därav den vidriga hårfärgen som blev vid första blekningen. Det känns som att det är lite billigare att fixa det själv. Bara man är beredd att se halvdum ut ett tag. Jag ska snart bleka lite mer så att utväxten försvinner, sedan är ju silverschampoo det bästa som finns :D



Ja, jag älskar också såna filmer! Jag blir alltid så varm i magen av dom. Dom är oftast förutsägbara,men sånt gillar jag. Inga otäcka överraskningar :D

Ja, jag är nog också mer kvällsmänniska, men jag vill gärna somna innan det blir ljust. Dom gånger jag har jobbat natt har det varit omöjligt. Men alla är ju olika :D



Jag tycker det är jätteroligt att läsa till lärare. Vi har roliga kurser och det är ganska mycket psykologi också, vilket jag tycker är roligt.

Jag har jobbat som simskolefröken och simtränare i sex år så jag har fått så lov att lära mig orka med barn. Lyckligtvis verkar de flesta barnen älska mig fastän jag kan vara sträng ibland.

Jag läser till tidigare år lärare. Då blir jag behörig att undervisa från ettan till sexan. Men när jag är färdig vill jag helst jobba på lågstadiet. Dom barnen uppskattar fortfarande skolan.



Du har haft fullt upp idag! Hoppas du orkar hålla dig vaken eller hinner vila lite!

Tröjan du köpte till Paul var skitsnygg. Det gjorde du alldeles rätt i :D

Dom svarta skorna var också jättejättesöta :D

2009-08-25 @ 19:56:03
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Linn

sv: Ja, men hon tittade ju ner på mobilen och vred ratten omedvetet. Ursch.. därför ska man verkligen inte sms eller ringa i bilen när man kör.



tack så mycket!;D fast jag börjar bli less och funderar på att göra en ny design.=)



okej låter ändå intressant. jag går tvåan på gymnasiet och bor lite söder om skellefteå. Vars bor du då?=)



btw. fina kläder du köpt!=)

2009-08-25 @ 20:09:17
Bloggadress: http://linnnwiklund.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0