dagens höjdpunkt!

äääntligen har vi hittat den perfekta hanen för gosan att para sig med nästa gång!
jag chansade och skrev som status på facebook att vi letar efter en birma eller en ragdoll att para henne med, och fick svar, dock från ett oväntat håll men det gör ju ingenting. blev riktigt glad när jag fick svar. har fått bilder skickat och så nu, och han som äger den är intresserad som fan! det ska bli jättespännande, och paul blev också jätteglad när jag ringde och berättade det för honom.
tänkte jag skulle lägga upp en bild på hanen, en birma. superfin är han!

bilden tillhör kattens ägare

pratade precis med paul och vi är hur entusiastiska som helst och ser verkligen fram emot det. sen efter den här parningen så blir det p-piller för hela slanten. hoppas bara gosan löper snart.

nu hade jag tänkt klä på mig och packa mina saker, för sen måste jag hinna in om apoteket innan jag ska börja jobba, och kanske eventuellt systembolaget också.

tjingeling!


sofie

haha ja förmodligen tycker hon nog de ja :P vilken fin katt :)

2009-08-04 @ 18:59:38
Bloggadress: http://hotstuffs.blogg.se/

Anonym

Får jag fråga varför ni vill ta fler kattungar på henne? Ni behöll ju ingen själv förra gången. vad är syftet med det? Att tjäna Pengar?? Annars kan inte jag kommma på nåt skäl till att sätta ännu fler katter till världen. Man kan inte enbart gå på att katten är fin, det är alla katter. Men resulatet blir inte bra bara för att katterna är ju såå söta, en massa annat ska spela in.

2009-08-06 @ 15:01:23

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0