dagens outfit !

just nu håller jag på att göra vid mig, har precis duschat och har klätt på mig och försöker sätta på mig ett ansikte som man kan visa upp för folk. hehe.
sen ska jag och paul bege oss ner till stan och hitta på nåt, inte så länge för om ett par timmar ska vi köra ner till malmöfestivalen. ska bli urskoj! det är NRJ in the park ikväll med massa utländska artister och bra musik. kommer bli skitnajs. ska faktiskt besöka IKEA i malmö också, ska köpa en sån där korg som vi har under soffbordet, dem har inte den storleken vi ska ha i helsingborg, lite dumt men när man ändå är på det hållet så kan man lika bra ta itu med ärendena man har där tycker jag!
såhär kommer jag att se ut idag!


lila tunika H&M bälte med nitar Gina Tricot leggings H&M


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0