dags för bingen!

så sa alltid min mamma när jag var mindre när det var dags att gå och lägga sig. gud vad man saknar barndomen ibland, den kommer ju faktiskt ALDRIG tillbaka. men man har minnena att se tillbaka på, och tur är väl det!

har suttit nu efter att paul gick och la sig och fixat lite med filmerna och så. måste ju lägga in allt nytt på datorn som jag haft på min hårddisk.
och under tiden har det blivit lite tradera-surfande. har varit på jakt efter ett band man har på armen att fäsa mp3n i, och jag hittade faktiskt ett rosa som man fäster kring handleden. supersnyggt. så det beställde jag faktiskt. kostade bara 49 kronor. dem är ju svindyra i sportaffärerna och i elektronikaffärerna.

menmen.
nu ska jag hoppa in i sängen till min snarkande björn. :)

nattinatti!


vicks

Godnatt :) Fin blogg du har !

2009-08-07 @ 00:38:52
Bloggadress: http://jagevicyy.blogg.se/

- H*

- nattinatti!

2009-08-07 @ 00:38:55
Bloggadress: http://finest.se/hodamerei

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0